1

torsdag, 28. februar 2008, 18:54

Yo people!
Nogen af jer der kender noget fedt techno musik, for jeg elsker det, men når jeg hører noget fedt i byen, er jeg som regel så stiv, at jeg ikke kan huske, hvad det hed.. Så bring it on, hvis I har noget!

Tak på forhånd!

//PrideOfTheWest

2

torsdag, 28. februar 2008, 19:46

Tjaa, det er nok ikke ægte techno du leder efter, men prøv at kigge på Hard Dance Mania

3

torsdag, 28. februar 2008, 19:50

når du siger techno så tænker jeg på hardcore, hardstyle, hard dance og trance..

så her er nogle kunstnere:
angerfist
lady dana
pulsedriver
basshunter
brennan heart
cascada
dark Oscillators
viro
D-Block & S-Te-Fan
deepforces
dj pulse
dj splash
scooter
showtek
donkey rollers
east clubbers
barcode brothers
dj zany
groove coverage
sash
starstylers

[SIZE=7]HardWare:
1x AMD Athlon64 6000+X2 Dual Core AM2 S-940
1x 160GB Maxtor 7200rpm SATA2
1x 512MB Galaxy GeF 7950GT DDR3 PCI-E
2x 1GB PC2 PC5400 667MHz 1.Part
1x Winfast K8M890M2MA S-940

1x Razer: Lachesis
1x SteelSeries 5Hv2
1x tyk skærm
1x skod tastatur
1x anlæg med 2x250 watts højtalere
1x sorround: logitech x-750
1x razer mantis speedpad

SoftWare:
Windows XP Home
AlienWare XenoMorph
Spybot - Search&Destroy
Avg 8.0 Free
[/SIZE]

4

torsdag, 28. februar 2008, 19:51

Techno indeholder jo masser af undergenrer. Der er jo alt fra det stille og rolige, til det lidt vildere som nok primært er det man kan falde over på et diskotek. Du bør nok være lidt mere præcis i din efterlysning, for techno er en meget bred betegnelse som dækker flere årtier af musik.

5

torsdag, 28. februar 2008, 20:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brition
Techno indeholder jo masser af undergenrer. Der er jo alt fra det stille og rolige, til det lidt vildere som nok primært er det man kan falde over på et diskotek. Du bør nok være lidt mere præcis i din efterlysning, for techno er en meget bred betegnelse som dækker flere årtier af musik.

Jamen så skal det gerne være noget af det, der forekommer på diskoteker!

6

torsdag, 28. februar 2008, 20:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af PrideOfTheWest

Citeret

http://www.dancechart.dk/index.asp ?

7

torsdag, 28. februar 2008, 20:08

Citeret

Citeret

http://techno.org/electronic-music-guide/

Jeg hører stort set aldrig techno, men det er nok noget Techno > Hard Acid eller Italian du skal over i. Men som de andre siger, så er det utrolig sjældent man hører techno i byen længere. Det er primært eurodance, house og hardstyle der spilles i disse dage.

8

torsdag, 28. februar 2008, 21:13

Hvis du går i byen i københavn skal du nok regne med en masse house og electro musik. Så er det nok det du skal lede efter så vidt jeg ved :). evt. noget trance.

9

torsdag, 28. februar 2008, 21:13

Citeret

Citeret

Citeret

http://techno.org/electronic-music-guide/

Jeg hører stort set aldrig techno, men det er nok noget Techno > Hard Acid eller Italian du skal over i. Men som de andre siger, så er det utrolig sjældent man hører techno i byen længere. Det er primært eurodance, house og hardstyle der spilles i disse dage.

Jamen så bare kom med noget eurodance, house og hardstyle - jeg har abolut ingen anelse om, hvad det hedder :D

10

torsdag, 28. februar 2008, 21:20

Jeg er blevet lidt for gammel til eurodance, men mon ikke de stadig producerer de mest kendte albums:

Future Trance
Trance Voices
Club Rotation
Dream Dance

Hardstyle:

Masters of Hardstyle
The Prophet Hard
Italian Hardstyle
Hardstyle Top 50
Blutonium Presents Hardstyle

Eventuelt kan du prøve fx DJ Networx som består af 2 CDer hvoraf der er en med hardstyle og en med lalleglad popmusik. (Eurodance :crazyeyes:) Så kan du ligesom få det hele samlet.

11

fredag, 29. februar 2008, 08:24

Hop ind på Digitally Imported's netradio.

Dér kan du lytte til de forskellige genrer og se hvad du kan li' :O)

www.di.fm

12

fredag, 29. februar 2008, 08:52

Tobi Neumann
Dave Clarke
Matthew Herbert
Akufen
Carl Craig
Sven Väth
Jeff Mills
Miss Kitten
Paul Kalkbrenner
osv.

13

fredag, 29. februar 2008, 18:50

Mange tak for de gode forslag - nu ska jeg lig høre noget af det I foreslog og drikke et par øl, og så er det ellers videre i byen!

God weekend!

14

lørdag, 1. marts 2008, 16:43

Sidst jeg var i byen sidste weekend, var de helt hooked på den her, men den er også vold fed selvom det ikke har så meget med techno og gøre: WamdueProject - King of my castle

Prideofthewest, du må sgu da kede dig hvis du varmer op til en bytur, ved at drikke øl og stene tweak :D

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DXC" (01.03.2008, 16:44)

15

søndag, 2. marts 2008, 12:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af DXC
Sidst jeg var i byen sidste weekend, var de helt hooked på den her, men den er også vold fed selvom det ikke har så meget med techno og gøre: WamdueProject - King of my castle

Prideofthewest, du må sgu da kede dig hvis du varmer op til en bytur, ved at drikke øl og stene tweak :D

ja synes det er mærkeligt, fordi den er godt nok gammel, hørte den rigtig meget da jeg gik i folkeskolen hvilket er 8 år siden hehe

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

16

søndag, 2. marts 2008, 12:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin

Citeret

ja synes det er mærkeligt, fordi den er godt nok gammel, hørte den rigtig meget da jeg gik i folkeskolen hvilket er 8 år siden hehe

Dog er den kommet et i remix sidenhen :)

17

søndag, 2. marts 2008, 16:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin

Citeret

Dog er den kommet et i remix sidenhen :)

der lavet mange remix af den, men orginalen er nu bedst :)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

18

søndag, 2. marts 2008, 17:23

Hader techno !!!

Hjælp tak :P

19

søndag, 2. marts 2008, 18:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nightwish
Hader techno !!!

Så hold dig væk fra tråden.

20

søndag, 2. marts 2008, 18:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nightwish
Hader techno !!!

Men du ved sgu alligevel ikke hvad techno overhovedet er, når det endelig kommer til stykket.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.