Evil Lyrics

  • Nice nok. Kunne være man skulle prøve det.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Det må jeg sgu sige. Det er fandme et fancy program! Den finder da lidt af hvert :D


    Nice nok! Thumbs up!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg har et et par onde lyrics til dig...


    I wanna slit your throat and fuck the wound
    I wanna push my face in and feel the swoon
    I wanna dig inside,find a little bit of me
    Cuz the line gets crossed when you don't come clean
    - Slipknot - Disasterpiece


    EDIT: Hvis der er nogen der er blevet fornærmet så undskyld, det var ikke meningen. Det er trods alt en sang.


  • Kan ikke rigtig se hvad man skulle blive fornærmet over. Som du siger, så er det bare en sang. Slipknot er godt nok ikke min kop te. "Wait and bleed" går lige an, men resten er en gang larm i mine ører, og de melodiske sekvenser rammer lidt ved siden af. Men det er jo smag und behag :D

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Kan ikke rigtig se hvad man skulle blive fornærmet over. Som du siger, så er det bare en sang. Slipknot er godt nok ikke min kop te. "Wait and bleed" går lige an, men resten er en gang larm i mine ører, og de melodiske sekvenser rammer lidt ved siden af. Men det er jo smag und behag :D


    Ret typisk... alle kan lide wait and bleed men intet andet af deres musik.. HVORFOR?!?!?! jeg fatter det ik... der er SÅ MANGE af deres andre sange der MEGET federe... fortæl mig det.. hvad er der så specielt ved Wait & Bleed!??!

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    Ret typisk... alle kan lide wait and bleed men intet andet af deres musik.. HVORFOR?!?!?! jeg fatter det ik... der er SÅ MANGE af deres andre sange der MEGET federe... fortæl mig det.. hvad er der så specielt ved Wait & Bleed!??!


    Jeg kan bedst lide den fordi den er melodisk, og fordi delen netop passer sammen med resten af nummeret. Synes mange af de andre numre, virker meget usammenhængende, og så er de konstante udbrud af vrede ikke lige mig. Han lyder ligesom Henry Rollins efter en flaske whiskey og 4 baner speed.

  • Kan godt li' Cannibal Corpse ;)


    også ganske syge tekster 8o


    Det her er teksterne til sangen der kører i Ace Ventura 1, hvor han vælter ind til den dødsmetal koncert :))


    CANNIBAL CORPSE LYRICS
    HAMMER SMASHED FACE LYRICS
    [SIZE=1]
    There's something inside me
    It's, it's coming out
    I feel like killing you
    Let loose the anger, held back too long
    My blood runs cold
    Through my anatomy, dwells another being
    Rooted in my cortex, a servant to its bidding
    Brutality now becomes my appetite
    Violence is now a way of life
    The sledge my tool to torture
    As it pounds down on your forehead
    Eyes bulging from their sockets
    With every swing of my mallet
    I smash your fucking head in, until brains seep in
    through the cracks, blood does leak
    distorted beauty, catastrophe
    Steaming slop, splattered all over me
    Lifeless body, slouching dead
    Lecherous abcess, where you once had a head
    Avoiding the prophecy of my new found lust
    You will never live again, soon your life will end
    I'll see you die at my feet, eternally I smash your face
    facial bones collapse as I crack your skull in half
    Crushing, cranial, contents
    Draining the snot, I rip out the eyes
    Squeezing them in my hands nerves are incised
    Peeling the flesh off the bottom of my weapon
    Involuntarily pulpifying facial regions
    Suffer, and then you die
    Torture, pulverized
    At one with my sixth sense, I feel free
    To kill as I please, no one can stop me
    Created to kill, the carnage continues
    Violently reshaping human facial tissue
    Brutality becomes my appetite
    Violence is now a way of life
    The sledge my tool to torture
    As it pounds down on your forehead


    [/SIZE]

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Okay, jeg giver mig. My plague er også fed. Men her virker det melodiske omkvæd tilmed for tøset, sammenlignet med resten af sangen, hvis du ved hvad jeg mener?


    ja jeg gir dig ret at omkvædet i my plauge ik rigtig lyder særlig godt.. passer ikke ind..


    og til atomic.. prøv og hør surfacing.. der kan man også sagtens forstå hva de synger..

  • Syntes slipknots tekster er meget intetsigende og ligegyldige. tilmed er jeg ik meget til vrede musik, hvor man synger fordi man blev pulet af sin onkel som 11 årig. Nej giv mig Tool's tekster. de har en dybde hvor slipknot hurtigt ville drukne.


    Bare min mening...

  • Quote

    Originally posted by ST:o(L1
    damn et smart program, når man afspiller et nummer i eks. winamp, så finder evillyrics lige teksten ude på nettet og viser den i programmet.
    det kan hentes hos download.com og er freeware


    pic


    Virker det også med wmp??


    EDIT: nope