Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 11. februar 2008, 15:03

Hej alle,

Har I nogle anbefalinger til gode, danske film, der kører her i denne måned? Jeg får besøg af en udenlandsdansker her sidst i februar, og hun har ønsket sig en biograftur - med dansk tale.

Jeg har selv fundet denne her - nogen meninger om den? - er der evt. andre med noget på hjerte? Det skal helst ikke være en "børne"film..

På forhånd tak!

Kh Jello :crazyeyes:

2

mandag, 11. februar 2008, 15:08

http://www.biozonen.dk/Film/

Dette er dog kun gældende i Nordisk Film biograferne, men det giver nu alligevel et fingerpeg om situationen. Du kan også tjekke kommende film fra februar.

3

mandag, 11. februar 2008, 15:11

I mine øjne er der ikke det store at komme efter pt. - der er vel altid Remix hvis du er typen som er vild med selvtortur.

Nu kan jeg se du bor i København og går udfra der er et ret bredt udvalg i biografer derovre, så skulle du tilfældigvis falde over en som viser film der er en 4-5 måneder gamle, ville jeg helt klart gå efter enten Kærlighed på Film eller Hvid Nat, men det er lidt et long-shot for de er blevet taget af programmet i de største biografer forlængst.

4

mandag, 11. februar 2008, 17:49

JelloJet
Jeg har ændret dit link så du nu linker direkte til YouTube! Du skal være velkommen til at spørge om hjælp her, og hjælpe andre, men dine referencelinks/reklamelinks eller hvad det nu er gider vi simpelthen ikke se på.

Derudover - velkommen til Tweak.dk ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.