Cloverfield

  • Kan huske da den tidlige trailer blev postet herinde for nogle måneder siden, og allerede der blev jeg fanget og kunne ikke vente på at få mere at vide om filmen.


    Nu kommer den snart i de danske biografer, og jeg kan slet ikke vente til at skulle ind og se den! :clap:


    Trailer


    Hva siger I? :D


  • Jeg siger, efter hvad jeg har læst rundt omkring på diverse sider, ser man næsten ikke det store "dyr" eller hvad det er. Filmen har jo haft premiere i US i sidste uge mener jeg det var, og der var reaktionerne lidt blandede. Men klart en film der skal ses!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Skal også ind og se den på fredag. Glæder mig til at se om der virkelig er så mange der bliver syge under filmen, eller om det kun er de dumme amerikanere.


    Ud fra det man har set hidtil kan jeg da ikke forestille mig man kan blive syg af at se den :crazyeyes: Men når jeg har set den på fredag må vi jo se ad :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar


    Ud fra det man har set hidtil kan jeg da ikke forestille mig man kan blive syg af at se den :crazyeyes: Men når jeg har set den på fredag må vi jo se ad :evil:


    Den er jo filmet med håndholdte kameraer, så den skulle angiveligt kunne give "motion sickness". Tror vist også der var lidt problemer med blair witch dengang den gik i biffen.

  • Sygt mon jeg tør at gå ind og se det :pokey:.


    Skal bare lige høre er der nogen der ved om det er rumvæsner eller monstre?


    Rumvæsen eller monster.


    -FredeK

  • Har ikke fundet en dato, men skal da ind og se den - absolut.


    En af mine venner har forresten fortalt mig, at hvis man mørklægger plakat til filmen er det muligt at se selve "dyret" i baggrunden. Om det passer skal jeg ikke kunne sige. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Har ikke fundet en dato, men skal da ind og se den - absolut.


    En af mine venner har forresten fortalt mig, at hvis man mørklægger plakat til filmen er det muligt at se selve "dyret" i baggrunden. Om det passer skal jeg ikke kunne sige. :))


    huh?


  • Jeg tror det er et monster.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Så var jeg inde og se den igår aftes til premiere i vores biograf....vi napped den tidligere forestilling 1820 og der var i alt 11 inde og se den :crazyeyes:


    Må sige at jeg virkelig nød den film, den er sindsygt godt lavet. Desuden er det fedt at se en film hvor hele filmen er lavet med håndholdt cam!


    Monsteret - Tja, vil da ikk skrive spoilers, men man får det ihvertfald at se ^^


    Svimmel/Køresyge - Jeg oplevede faktisk en meget mild form for "Svimmelhed" men ikk noget negativt hehe, var totalt optaget af filmen som jeg ikke synes er kedelig på noget tidspunkt.




    Jeg vil ihvertfald råde alle til at se den film, og den får 5 tweak stjerner af mig heehe.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Er det en gyser?
    Får man mange chock?
    Er der nogen der kan sammenligne den med "I know what you did last summer". Altså flere chock, færre chock. Mere uhyggelig mindre uhyggelig.


    -FredeK

  • Det er ikke en gyser, det er en monster film.
    Syntes også den var mega fed, men det så ikke ud til mange andre var enige. Halvdelen af salen gik inden filmen var omme, og resten brokkede sig da den var slut.
    Klart den bedste monsterfilm jeg har set, og elsker blair-witch måden den er lavet på. Og ja, man ser monsteret mange gange, og masser af detaljer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Det er ikke en gyser, det er en monster film.
    Syntes også den var mega fed, men det så ikke ud til mange andre var enige. Halvdelen af salen gik inden filmen var omme, og resten brokkede sig da den var slut.
    Klart den bedste monsterfilm jeg har set, og elsker blair-witch måden den er lavet på. Og ja, man ser monsteret mange gange, og masser af detaljer.


    Som fhqwhagad siger, ikke en "gyser" men mere monster hehe ^^

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Hva' så med chock?


    Dem er der et par af, men det høre med til en go film :D

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2