Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 30. oktober 2003, 21:16

Hey! Undrede mig lidt over, at jeg ikke før har set denne tråd. here goes! Hvem er din fav. skuespillerinde??

Her er mine:

Cate Blanchett

Fordi hun er så smuk *snøft*

Jodie Foster

Fordi hun er smuk og dygtig :D

Jeres?

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

torsdag, 30. oktober 2003, 21:24

Uuh...Denise Richards har bare nogle store.....bamser...

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

4

torsdag, 30. oktober 2003, 21:28

Citeret

Originally posted by Berleburg
Uuh...Denise Richards har bare nogle store.....bamser...

Store bryster siger mig ikke noget.... Tværdigmod...

5

torsdag, 30. oktober 2003, 21:37

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Neve Campbell...

Har vi ikke haft en snak om hende her i foråret ? he he

6

torsdag, 30. oktober 2003, 21:40

Citeret

Originally posted by Aerial
Har vi ikke haft en snak om hende her i foråret ? he he

Joh.

"A man can change, but the essence of the man will never change" ....

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (30.10.2003, 21:43)

7

torsdag, 30. oktober 2003, 21:41

"Change" :) Bare for god ordens skyld :P

8

torsdag, 30. oktober 2003, 21:43

Citeret

Yes i know... Sidder og kegler lidt :rolleyes:

9

torsdag, 30. oktober 2003, 21:56

Citeret

Citeret

Yes i know... Sidder og kegler lidt :rolleyes:

Hihi! :) ok!

10

torsdag, 30. oktober 2003, 22:01

Catherine Zeta Jones. Naturlig skønhed, og en respektabel skuespillerinde.

11

torsdag, 30. oktober 2003, 22:39

Her er min:

http://www.ingridswede.nu/frames.htm

The_Unforgiven

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The_Unforgiven" (30.10.2003, 22:40)

12

torsdag, 30. oktober 2003, 23:23

P.t Jennifer Garner

13

fredag, 31. oktober 2003, 01:25

Jamen lige for tiden må det være Charlize Theron fra Italian job :D

En af de bedre blondiner ;)

14

fredag, 31. oktober 2003, 09:39

Jenna Elfman :D fra Darma & Greg og Keep the Faith med Ben Stiller og Edward Norton

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

15

fredag, 31. oktober 2003, 14:12

Citeret

Originally posted by OriGiN
Jenna Elfman :D fra Darma & Greg og Keep the Faith med Ben Stiller og Edward Norton

Uh yes... :))

16

fredag, 31. oktober 2003, 16:28

Er sgu også lidt crazy med Gwyneth Paltrow:

17

fredag, 31. oktober 2003, 17:01

.... og så lige en af de danske skønheder... :))

18

fredag, 31. oktober 2003, 18:21

Citeret

.... og så lige en af de danske skønheder... :))

Nu går der vidst babestråd i den - siden hvornår er Freya blev skuespiller Rotte? ;) ;) :)) :D

Jeg er helt vild med Liv Tyler - synes hun spiller kanon og så er hun efter min mening ret så smuk :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DarkhorZe" (31.10.2003, 18:21)

19

fredag, 31. oktober 2003, 18:34

Citeret

Originally posted by DarkhorZe
Nu går der vidst babestråd i den - siden hvornår er Freya blev skuespiller Rotte? ;) ;) :)) :D

Jeg er helt vild med Liv Tyler - synes hun spiller kanon og så er hun efter min mening ret så smuk :)

Hallo... Hun var da med i den der musikvideo jeg så her for 10 minutter siden.... Tæller det ikke eller skal jeg til at fortælle om den "film" hun var med i på indersiden mine øjenlåg ? *LOL* :))

Ej, du har ret, men jeg sad lige og gloede min GRAFIK-mappen igennem og blandt de lidt over 10.000 filer fandt jeg lige hende.... Godt man har orden på sagerne... :)) *G*

... Men hvis det skal være danske skuespillere, så ville jeg da godt dytte Iben Hjele igen... :))

Men skal det bare være udlandske tøser jeg godt kan li, så kan man jo blive ved... :))

20

fredag, 31. oktober 2003, 18:49

Hvor er det man har set hende Eliza henne ?

Synes jeg har set et par film med hende :]

Hun ser jo meget sød ud :))

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.