21

lørdag, 9. februar 2008, 19:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brition

Citeret

Oprindeligt indlæg af Psykozen
jeg siger intet om der er noget galt i divx formatet, hvis jeg gør det, så vis mig det lige tak.

jeg siger at han UMULIGT kan have set AVP2 i divx format lovligt!

prøver ikke og spille hellig, siger bare at det ikke er smart at sidde og sige man gør den på et forum.

Det er nu ikke så svært at finde din henvisning til hvor du kalder DivX for ulovligt. Han siger han har set den i DivX format, du siger han har set den ulovligt, ergo må det vel være din (forkerte) opfattelse at formatet er ulovligt.

Hvorfor er det at han umuligt kan have set den lovligt?

Jeg kan da uden problemer tage alle mine film på reolen, købt lovligt i diverse butikker og smide dem ind på computeren, komprimeret med DivX eller et lignende format. Det er der intet galt med, så længe det stadig er til privat brug.

nej min opfattelse er at han umuligt kan have set den film i divx format lovligt!

medmindre du kan finde et sted på nettet den ligger i fuld udgave til lovlig download/mulig at se i divx format?

Intel Q6600@3600
Asus P5K
4 GB Corsair XMS2 PC-6400
XFX HD5850
Samsung T220
Corsair HX 620W

22

lørdag, 9. februar 2008, 20:01

Citeret

Citeret

Citeret

jeg siger intet om der er noget galt i divx formatet, hvis jeg gør det, så vis mig det lige tak.

jeg siger at han UMULIGT kan have set AVP2 i divx format lovligt!

prøver ikke og spille hellig, siger bare at det ikke er smart at sidde og sige man gør den på et forum.

Det er nu ikke så svært at finde din henvisning til hvor du kalder DivX for ulovligt. Han siger han har set den i DivX format, du siger han har set den ulovligt, ergo må det vel være din (forkerte) opfattelse at formatet er ulovligt.

Hvorfor er det at han umuligt kan have set den lovligt?

Jeg kan da uden problemer tage alle mine film på reolen, købt lovligt i diverse butikker og smide dem ind på computeren, komprimeret med DivX eller et lignende format. Det er der intet galt med, så længe det stadig er til privat brug.

nej min opfattelse er at han umuligt kan have set den film i divx format lovligt!

medmindre du kan finde et sted på nettet den ligger i fuld udgave til lovlig download/mulig at se i divx format?

Kan du ikke bare stoppe tuderiet?

Ja, wauw, han har hentet filmen ulovligt - So what?? Jeg har 307 pirat-film liggende! Vil du sagsøge mig nu også så?

Til topic:

Synes da filmen er okay i helhed, men kunne klart være bedre. Jeg havde forventet noget mere :)

HEJ! :D

23

lørdag, 9. februar 2008, 20:13

Forstå nu hvad DivX er! :crazyeyes:

Du køber jo ikke spillefilm i DivX format, du laver dem til DivX hvis du eksempelvis vælger at have dine originale film lagret på en harddisk for hurtig afspilning. Formatet bliver jo på ingen måde ulovligt i sig selv, blot fordi det er ofte brugt til ulovlig filmdistribution på internettet. Det er den originale filmkilde som fastslår hvorvidt hans film er ulovlig, ikke det format han har den i, og udfra hvad han har skrevet, kan du på ingen måde vurdere hvorvidt om hans kopi er ulovlig eller ej.

Derfor er det en forhastet konklusion som er baseret på gætterier, når du siger at han foretager sig noget som strider imod loven.

24

lørdag, 9. februar 2008, 20:19

Citeret

Forstå nu hvad DivX er! :crazyeyes:

Du køber jo ikke spillefilm i DivX format, du laver dem til DivX hvis du eksempelvis vælger at have dine originale film lagret på en harddisk for hurtig afspilning. Formatet bliver jo på ingen måde ulovligt i sig selv, blot fordi det er ofte brugt til ulovlig filmdistribution på internettet. Det er den originale filmkilde som fastslår hvorvidt hans film er ulovlig, ikke det format han har den i, og udfra hvad han har skrevet, kan du på ingen måde vurdere hvorvidt om hans kopi er ulovlig eller ej.

Derfor er det en forhastet konklusion som er baseret på gætterier, når du siger at han foretager sig noget som strider imod loven.

Amen :crazyeyes:

HEJ! :D

25

lørdag, 9. februar 2008, 21:11

Og så tror jeg bare vi stopper den her diskussion nu. Warez er - som det fremgår tydeligt af reglerne - ikke velkommen på Tweak.dk, så hvis I absolut skal fortælle hvad I ser af premierefilm andre steder end i biografen må I finde et andet sted.

Hvad Hitman har skrevet før, kan være fuldstændig ligemeget, han er ikke længere på tweak.dk.

Tråd lukket.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.