AvP 2

  • Fuck hvor var den bare badass fed! :evil:


    Nogen andre der har set den indtil videre? Og hvad synes I?


    Hvis nogen ikke synes om den, så er jeg ligeglad hvilke argumenter i kommer med, den film var bare fucking fed! :clap:


    Ingen mercy, intet sukkersødt, bare badass!


    "Spoilers nu"


    Da faderen og sønnen i starten bare bliver facehugged, og derefter bare får en alien ud af maven, det var altså fedt, ingen mercy over for en lille knægt på 10 år.


    Og da hende den lækre blondine dør, det var bare SLAM død! intet sukkersødt afsked "Jeg elsker dig" død!


    Og den der Predator var bare så mega badass!
    Og den der Predalien var også bare evil, det var bare sygt det den gjorde på hospitalet med den gravide kvinde :finger:



    5/5 stjerner herfra! :))

  • Har ikke selv set den, men har hørt fra en ven at den er fyldt med klicheer osv...var ikk vildt begejstret for AVP1 for at være helt ærlig, så tror ikk avp2 bliver noget jeg skal ind og se.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Skal ind og se den med 3 andre venner i aften klokken 19 i Cinemaxx Odense, og jeg glæder mig helt vildt!!! :clap:

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

    Rettet en gang, sidst af Nice2u ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nice2u
    Skal ind og se den med 3 andre venner i aften klokken 19 i Cinemaxx Odense, og jeg glæder mig helt vildt!!! :clap:


    hvis man glæder sig til at se den, så bliver man ikke skuffet! :D

  • Har set den i divx version. Ekstrem voldelig den er lidt som de andre i alien og predator serierne men her er der sådan set 1 predator der er oppe imod alle de alien de kan nå at udlække på ca 48 timer (og det er mange). Jeg har aldrig set noget lign da predatoren drejer det grimme kloagtige rundt der kommer ud af gabet på alieen så syren sprøjter ud i hovedet på ham selv. 30 sek efter smider meneskene en atombombe der smadrer hele byen. UF Han er sej den predator. Se den hvis i kan lide de andre hvis i ikke kunne fordrage de gamle spar jeres penge. ;)

  • ... - at "Hitman" lige smider slutningen ud i åbent forum : )


    Men okay, filmen er god (hvis man er fan af Alien ell. Predator), men ikke over middel

    Google won't search for Chuck Norris because it knows you don't find Chuck Norris, he finds you.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Icaros
    ... - at "Hitman" lige smider slutningen ud i åbent forum : )


    Men okay, filmen er god (hvis man er fan af Alien ell. Predator), men ikke over middel


    at han så også praler med at han har set en version i divx gør det vel ikke meget bedre?

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Syns nu den var O.K... men tror man skal være fan af de tidligere film, hvis AvP2 er et MUST i samlingen..


    ja, nogle gode scener med gang i osv. men tror ikke jeg køber den når den udkommer


    Syns nu det var synd hende blondinen døde, ville da gerne ha set mere til hende ;) selvom hendes død hører til en af de fedeste scener i filmen :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Psykozen


    at han så også praler med at han har set en version i divx gør det vel ikke meget bedre?


    Praler han? Det kan jeg ikke se han gør. Jeg synes at han skriver nogenlunde det samme som andre der har set filmen incl Schultz. At man skal være fan af de film hvis man skal ha noget ud af det. Kan kun give ham ret. divx eller ej har vel intet med sagen at gøre. Bad Topic! :evil:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Praler han? Det kan jeg ikke se han gør. Jeg synes at han skriver nogenlunde det samme som andre der har set filmen incl Schultz. At man skal være fan af de film hvis man skal ha noget ud af det. Kan kun give ham ret. divx eller ej har vel intet med sagen at gøre. Bad Topic! :evil:


    lad mig se.. skriver på et forum at han har set den som en ulovlig kopi, synes du selv det lyder smart?

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Der er intet ulovligt i DivX.


    Næ netop. Hvor står der det er en ulovlig kopi? Det er noget Psykozen antager. Og uanset hvad så er det ikke pral i mine øjne. Man kan kalde det alt muligt men pral er det ikke. :pokey:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • så fortæl mig lige hvor den lovlige udgave af divx skulle være udkommet på nuværende tidspunkt?

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Den var røvfed ja.. men jeg blev lidt skuffet over, at Predatoren var sådan en lille tynd splejs.. De kunne nu godt ha sendt en ordentlig motherfucker af en predator istedet..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Psykozen
    så fortæl mig lige hvor den lovlige udgave af divx skulle være udkommet på nuværende tidspunkt?


    Du griber det forkert an. Det du mener er alle mulige film man kan downloade på nettet er komprimeret med divx. Selve formatet er der ikke noget ulovligt. Jeg kan finde millioner af lovlige formål hvor man kan bruge divx formattet. Det er jo ikke sikkert han har downloadet den divx film vel? Det står der ikke noget om det er bare noget du tror. Og så skyder du på manden. :boxed:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet 2 gange, sidst af Baloo ().

  • jeg siger intet om der er noget galt i divx formatet, hvis jeg gør det, så vis mig det lige tak.


    jeg siger at han UMULIGT kan have set AVP2 i divx format lovligt!


    prøver ikke og spille hellig, siger bare at det ikke er smart at sidde og sige man gør den på et forum.

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Psykozen
    jeg siger intet om der er noget galt i divx formatet, hvis jeg gør det, så vis mig det lige tak.


    jeg siger at han UMULIGT kan have set AVP2 i divx format lovligt!


    prøver ikke og spille hellig, siger bare at det ikke er smart at sidde og sige man gør den på et forum.


    Det er nu ikke så svært at finde din henvisning til hvor du kalder DivX for ulovligt. Han siger han har set den i DivX format, du siger han har set den ulovligt, ergo må det vel være din (forkerte) opfattelse at formatet er ulovligt.


    Hvorfor er det at han umuligt kan have set den lovligt?


    Jeg kan da uden problemer tage alle mine film på reolen, købt lovligt i diverse butikker og smide dem ind på computeren, komprimeret med DivX eller et lignende format. Det er der intet galt med, så længe det stadig er til privat brug.

  • Hvis han har set den på nettet må den være ulovlig.


    For eksempel hvis han har set den på


    j**x.net


    Er det ulovligt.


    Og så praler han ikke med at han har set den i DivX format han siger det bare.



    Så det kan være lovligt...


    Det kan være ulovligt..


    Mest tror jeg at det er ulovligt siden han siger at han har set den i DivX.


    Normalt siger man ikke hvilken format man har set en film i. Eller hva? :crazyeyes:


  • Ja men jeg synes altså det er kørt ad sporet. Tråden handler om AVPR: Aliens vs Predator - Requiem som original titlen hedder. Hitmanden har bare lagt en post om han har set den og givet sit besyv med men nu handler det om om han har gjort noget ulovligt.
    Det kan man vel kalde den er afsporet. 8o
    Til Brition? Vi er fuldstændigt enige. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate