Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 28. oktober 2003, 18:13

Har lige fået den på DVD :)

Så har lige set den. Jeg synes virkelig det er en god film. Man fatter ikke, at det er baseret på en sand hændelse. Til jer der ikke har set filmen, kan jeg da lige skrive dens handling, som den står bag på æsken ;)

"Mød Patch Adams (Oscar vinder Robin Williams), en læge, der ikke ligner, optræder eller tænker, som nogen læge, du før har mødt. Patch mener, at humor er den bedste medicin, og han er parat til at gøre næsten hvad som helst, for at få sine patienter til at grine. Også selvom det kan koste ham hans karriere. Patch Adams er baseret på en sand historie og kombinerer en latter-krampende humor med en inspirerende historie, der overskrider traditionel komedie."

Jeg kan KLART anbefale filmen til alle. Den er ikke, som man skulle tro, overdrevent sjov. Den er jo stadig baseret på en sand historie. En fantastisk film og til tider meget rørende *snøft*.

Jeg giver den 100% :D

Håber at høre fra nogen der også har set filmen.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

tirsdag, 28. oktober 2003, 18:38

100% er vel nok liiiige i overkanten.

Men synes at den var rimelig god. Havde en del sjove momenter. *Spoil* Var flad af grin da Patch skulle lige de der læger ind. Med "udsmykning" osv. "Be careful, it's slippery"*/spoil*

3

tirsdag, 28. oktober 2003, 18:44

Tja....kan godt være at 100% er meget :D, men for at give den mindre skal man jo have en grund :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

4

torsdag, 30. oktober 2003, 20:24

Det er en virkelig god film. Og som du selv siger voldsom sjov. (Den kan jo ikke været andet, med Robin Williams i toppen :D )
Også en meget rørende historie, som absolut bliver bedre taget i betragtning at det er baseret på en sand historie.

5

torsdag, 30. oktober 2003, 20:26

For lidt blod og nøgne kvinder..... Ej, den er okey.... Dog ikke noget jeg ser flere end et par gange.... Den er lidt trist... :rolleyes:

6

torsdag, 30. oktober 2003, 20:57

Når jeg ser triste film med Robin Williams...så synes jeg altid det slår hårdere... :) Mener det faktisk. Tror han han udstråler et eller andet der rammer et bestemt sted.

Seneste tests og artikler

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

7

Fractal Design Define R5 Midi Tower

Sæt jer godt til rette, for Tw
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Cooler Master Seidon 120V Ver 2 vandkøling

Cooler Master har annonceret d
Læs Mere

0

Nyt Creative Sound Blaster Tactic3D Rage V2.0 gaming headset

Creative opgraderer nu deres p
Læs Mere

0

Harddiske på 10TB i 2015 og 100TB i 2025

Døjer du med at få nok lagerpl
Læs Mere

0

Mål for avanceret cyberangreb er nu afsløret

Der er nu gået mere end fire å
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.