I Am Legend

  • Hej allesammen.


    Jeg har lige set en trailer for en film ved navn I am legend men traileren er lidt forvirrende så jeg ville bare spørge hvad handler filmen om?


    Håber i vil hjælpe mig.


    Mvh FredeK


    PS:Er det en gyser film.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Det er en zombie film! Vi kan aldrig få nok zombie film.


    Hvis de alle var lige så gode som Shaun Of The Dead, så nej..

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • I am legend er nok en af de dårligste film jeg har set i år... langtrukken, fuld af plothulder og meget kedelig.. siser fordi at vampyrene er 100% computer animerede.. de ser utroligt utroværdige ud og derfor fungere de slet ikke.. der er faktisk så meget i vejn med den film at jeg slet ikke gider gå i gang med at forklare det :P


    Fed7haS

  • In other news....


    Jeg synes det en genial film, var inde og se den i bio igår og var helt sikkert positivt opstemt da jeg kom ud igen. Dog syndes jeg slutningen kunne ha været lavet lidt anderledes, men fint med lidt "nyt".


    Om "zombierne" er animerede? ja self, men synes nu langt fra det ødelægger det...der sku man istedet se på en film som beowulf, det jo direkte latterligt.


    Konklusion: Jeg kan godt li filmen hehe, og synes sku Will smith ka spille alle roller :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Filmen var i hvert fald over mine forventninger. Billed- og lydmæssigt var den imponerende, samtidigt med at Will Smith endnu engang hæver sit niveau, siden hans stærke rolle i Pursuit of Happyness. Er man i tvivl om at det er en Hollywood-produktion, så bliver man dog mindet om det i et par scener som er dybt overflødige og typisk Hollywood, hvor det hele handler om at ramme så bredt som muligt, så pengepungen kan vokse sig større. Det er dog alligevel de positive ting som står i flertal til sidst og filmen bør overvejes, hvis den står på en tur i biografen indenfor den nærmeste fremtid.

  • Jeg mener også at filmen er god. Jeg kan klart anbefale den. Will er en god skuespillere :)

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • jeg ved ikke om jeg er den eneste som har tænkt, " tænk hvis man selv stod i den situation " , synes filmen er mega fed. Men slutter liiiiiidt skod.



    Men ellers får den 2 ud af 2 stjerner herfra.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    I am legend er nok en af de dårligste film jeg har set i år... langtrukken, fuld af plothulder og meget kedelig.. siser fordi at vampyrene er 100% computer animerede.. de ser utroligt utroværdige ud og derfor fungere de slet ikke.. der er faktisk så meget i vejn med den film at jeg slet ikke gider gå i gang med at forklare det :P


    Fed7haS


    Enig.


    Synes at et smadret-og-forladt-new-york fungere rigtig godt, men det var så også det. Jeg bryder mig ikke specielt om Will Smith, men synes nu dette var en af hans bedre præstationer.
    Monstrene var lamme. Har ikke så meget imod at de er computeranimerede, synes bare konceptet var forkert. Zombier skal sku da ikke blive dobbelt så stærke, hurtige og vedholdende som almindelige mennesker - tværtimod!
    Var ved at brække mig ihjel over slutningen - den kunne sagtens have været 20 minutter længere, for så istedet at blive rundet ordentligt af.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen
    Monstrene var lamme. Har ikke så meget imod at de er computeranimerede, synes bare konceptet var forkert. Zombier skal sku da ikke blive dobbelt så stærke, hurtige og vedholdende som almindelige mennesker - tværtimod!
    Var ved at brække mig ihjel over slutningen - den kunne sagtens have været 20 minutter længere, for så istedet at blive rundet ordentligt af.


    Nu var det jo ikk traditionelle zombier. Virussen havde jo gjort folk aggressive. Det havde da været lidt tamt at have en aggressiv "zombie" der hverken ku løbe eller være det mindste stærk, men bare råde på en aggressiv måde?


    Slutningen synes jeg os jeg ku ha brugt 20-30min mere på og så få lidt mere ud af den, men det har de så valgt at cutte lidt kort desværre.


    Edit: Se forresten lige denne trailer fra en af will's kommende film
    http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/hancock/


    Den ved jeg så tilgengæld ikk om jeg ska grine eller græde over...virker ikk som noget han sku spille, men manden er ret universal mht. roller sys jeg, så kunne jo være han overrasker.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Kan i ikke lade være med at kalde dem Zombier :P de er Vampyre både her og i bogen..


    Desuden kunde jeg faktisk godt lide will smiths prestation i denne film men det var desvære slet ikke nok til at hæve filmen..

  • Synes idéen var fed, og synes også Will Smith gør det godt, men synes det med zombierne (eller vampyrer, same fucking thing) virkede lidt lamt, og i starten da jeg så der var zombier troede jeg ikke det var det eneste filmen ville handle om, men det var det så. Som andre har sagt var slutningen heller ikke så heldig, men alt i alt en ganske underholdende film.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet en gang, sidst af MvK ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK
    men synes det med zombierne (eller vampyrer, same fucking thing)


    A hvad for noget? siden hvornår er zombier og vampyre det samme? spænd lige huen...

  • Den dårligste film jeg har set i 2007

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e