puff Daddy - nu P diddy - men why?

  • som overskriften udtrykker...hvorfor skiftede han navn? det er da forvirrende...


    man scorer da flest "lyttere" ved at gøre sig kendt med det samme navn lige fra starten...ik?

  • I det nye år synes jeg vi skal blive enige om 3 ting..


    1. Burger King er bedre end McD
    2. Cola Cola er bedre end Pepsi Cola
    3. Nomorologi FUCKING stinker


    Puff Daddy skulle pludselig hedde P Diddy, Johnny Bredahl skulle hedde Johnny whahit Johansen ;)


    ;) Thomas Hartmann :D Grineren gut.. Jeg ved det ikke... måske pågrund af nomorologi.. dunno..

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    I det nye år synes jeg vi skal blive enige om 3 ting..


    1. Burger King er bedre end McD
    2. Cola Cola er bedre end Pepsi Cola
    3. Nomorologi FUCKING stinker


    Fantastisk så enig jeg kan være med dig i dag ;) *G*

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Fantastisk så enig jeg kan være med dig i dag ;) *G*


    det er du faktisk ik... jeg giver ham kun ret i en ting der ;) og det er nr 3.. hehe.. kan bedre lide McD og Pepsi end BK og Coca Cola hehe...

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    det er du faktisk ik... jeg giver ham kun ret i en ting der ;) og det er nr 3.. hehe.. kan bedre lide McD og Pepsi end BK og Coca Cola hehe...


    hmm... Pepsi og Coca Cola light kan jeg slet ikke få ned :(


    Mac D eller BK er jeg sådan set ligeglad med - bare jeg er sulten eller har tømmermænd nok ;)
    Men jo nummer 3 :evil: he he

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    hmm... Pepsi og Coca Cola light kan jeg slet ikke få ned :(


    Mac D eller BK er jeg sådan set ligeglad med - bare jeg er sulten eller har tømmermænd nok ;)
    Men jo nummer 3 :evil: he he


    Jeg ka drikke begge dele.. men fortrækker en pepsi.. jeg har været på burger king engang.. men var vidst ikke særlig gammel.. og nu har vi også kun McD hernede, så der er ikke så meget andet og vælge i mellem... jo pizza og rullekebab :D

  • P Diddy eller Puff Daddy - kan ikke li hans musik...


    Quote

    Originally posted by Comp-n00ben
    LOL! haha :)) syg teori, men hehe, grill jeg tror nu ik han er gay...hehe heldigvis da også for det....;)


    hmm :rolleyes:

  • Grunden til at han skiftede navn var at han ville videre i sit liv.. han mente han var blevet en ny mand og derfor navneskiftet.. det er åbenbar Notorious BIG der gav ham navnet for lang tid siden og han har brugt det når han har været producer på plader.