Gode serier ??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Min helt klart farvorit serie er alle elsker Raymond.
    Det er bare sjovt. Det er bare træls at vi har canal digital nu hjemme ved mig og så kan vi ikke tage tv3 og 3+


    bliver den overhovede sendt mere? Har ikke set det når jeg har kigget på tv3 samt tv3+ mere

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Den med Gibbs, DiNozzo, McGee, Abs etc. går jeg ud fra? :)


    li præsis...dog er der ikk flere ny afsnit så det kun reruns der køre pt

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    li præsis...dog er der ikk flere ny afsnit så det kun reruns der køre pt


    Ahh okay, der er stadig en del afsnit jeg ikke har fået set.
    Eneste nitte ved serien er, at morderen som regl bliver introduceret i starten af afsnittet, hvilket gør at man ofte kan gennemskue det hele.

  • Som Freakshow skriver, Band of Brothers.. Så går man fandeme ikke galt i byen.
    Er selv igang med at se den, er nået til afsnit 7.. Kæft det er en super fed serie, som jeg har set snart 10 gange..


    Men ellers er "My Name is Earl" et rigtig godt bud. Et afsnit varer ca. 20 min ( Correct me if im wrong!), så det er ikke en lang serie at gå i krig med.. Eller "Smallville" hvis du er til Supermand :)


    Men du har nævnt de fleste gode serier som jeg selv ser, Heroes, PB og Dexter.
    Ellers, hvis du er til biler, så er Top Gear et genialt bud.. Syntes simpelthen det er pisse sjovt, samt der er fede biler :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis
    Som Freakshow skriver, Band of Brothers.. Så går man fandeme ikke galt i byen.
    Er selv igang med at se den, er nået til afsnit 7.. Kæft det er en super fed serie, som jeg har set snart 10 gange..


    Men ellers er "My Name is Earl" et rigtig godt bud. Et afsnit varer ca. 20 min ( Correct me if im wrong!), så det er ikke en lang serie at gå i krig med.. Eller "Smallville" hvis du er til Supermand :)


    Men du har nævnt de fleste gode serier som jeg selv ser, Heroes, PB og Dexter.
    Ellers, hvis du er til biler, så er Top Gear et genialt bud.. Syntes simpelthen det er pisse sjovt, samt der er fede biler :)


    Havde jeg helt glemt, det os en af dem jeg ser ofte :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Ahh okay, der er stadig en del afsnit jeg ikke har fået set.
    Eneste nitte ved serien er, at morderen som regl bliver introduceret i starten af afsnittet, hvilket gør at man ofte kan gennemskue det hele.


    Morderen bliver da ikke vist i starten... Det eneste man får at se er hvordan mordet blivet begået eller hvordan liget bliver fundet..


    Syntes selv det var ærgeligt at Ziva David kom i stedet for Kate :(


    Angående serier:
    NCIS
    The simpsons
    Scrups
    Two and a half men
    Friends
    Et umage par
    Kongen af queens


    og til sidst..
    Horton Sagaen (Den slutter aldrig! -.-)


  • Det jeg mener er, at morderen ofte er søsteren, broderen, faderen - whatever.
    Ret indlysende hvem det er, og som jeg sagde, så er det tit en person som bliver forhørt kort efter mordet, og hvis det ikke er tilfældet, så får man sgu smidt bevis efter bevis i hovedet, og så skal der ikke meget til før du selv kan regne det hele ud.
    Det var bestemt en skam med Kate ja, Ziva er ikke ligefrem min kop te. :P