upcomming

  • min wish list for de næste par måneder



    The Kingdom


    30 days of night


    3:10 to Yuma


    American Gangster


    Hitman


    Aliens vs. Predator (AVP2)


    The Seeker: The Dark Is Rising


    eastern promises


    Stardust


    Into the Wild


    The Brave One


    Die Fälscher/The Counterfeiter


    Rendition


    The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford


    Saw IV


    The Kingdom


    We Own the Night


    The Golden Compass/His Dark Materials


    I Am Legend


    National Treasure: Book of Secrets


    Indiana Jones 4


    King of California

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz


    i lige måde


    Synes bare det var en meget mærkelig tråd - som ikke giver mening! Du lister bare en lang liste med navne på film! Kunne bare ikke helt se et formål med tråden :)


    Men nu skal jeg nok holde mig væk fra den :)


    Mvh Stubkier

  • ja, jeg har kigged alle de film der kommer de næste par månder igenen, og udvalgt disse...


    men er det jo heller ikke dit job at stille spørgsmål til trådens mening
    og hvad er det til dig om der ligger en tråd mere eller mindre på netted ud af milliarder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz
    ja, jeg har kigged alle de film der kommer de næste par månder igenen, og udvalgt disse...


    men er det jo heller ikke dit job at stille spørgsmål til trådens mening
    og hvad er det til dig om der ligger en tråd mere eller mindre på netted ud af milliarder


    Ro på mester.


    Men man kunne godt savne et lille resumé ved hver enkelt film eller et link til en trailer :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz
    ja, jeg har kigged alle de film der kommer de næste par månder igenen, og udvalgt disse...


    men er det jo heller ikke dit job at stille spørgsmål til trådens mening
    og hvad er det til dig om der ligger en tråd mere eller mindre på netted ud af milliarder


    Nej, men nu er det heller ikke dit debatforum, så man må forvente, at hvad du vælger at oprette her, også har en interesse for andre end dig selv, men så længe du åbenbart ikke gider forklare hvad din tråd går ud på, er han vel i sin fulde ret til at spørge dig ad.


    Jeg ser heller ikke andet end en liste over nyere film. Debatoplægget er da mildest talt lidt tyndt, hvis der da eksisterer et.

  • Ja, man kan godt komme med en lidt større forklaring evt. formål med tråden, noget der kunne lægge op til en diskussion. Måske noget som "Her er nogle af de film jeg skal se når de kommer i biografen, er der nogen film i glæder jer specielt til at se?" Det ville give lidt mere mening ihvertfald.. :P


    Kunne også bare ligepludselig poste:



    Men det er sådan noget lidt ligegyldig information, og som folk ikke rigtig kan være med på, og nok også er lidt ligeglade med ;)


    Så kom med noget oplæg til diskussion og en tråd med lidt mere mening :9xo