nth - Lightning Strikes (CS MOVIE)

  • Elsker CS movies, er syntes da at du har lavet den godt :D


    Dog syntes jeg den er lige lovlig kort :) og jeg der kunne måske være lagt nogle flere effekter på, dog syntes jeg ikke det er noget der behøves, det kunne bare løfte den endnu højere op... Fx hvis man lavede noget mere timing med musikken og fragsne... Lige min mening ..:D


    Også syntes jeg også det er lidt kikset med de lyde til Deaglen :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af natch
    Der kun mig der er med i den.. Men en jeg kender som har lavet den...


    :rules:


    /natch


    Omformuleret:


    Det er dig som spiller, men det er en ven, som har lavet filmen for dig.


    Bare så alle er med :D

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 


  • Aha, troede overhovedet ikke du var med, men der kan man bare se.

  • jeg spiller selv en del cs, dog spiller jeg cs source... Men er slet ikke i nærheden af så hardcore du er til det, dæleme nogle vilde headshots du laver, ganske okay video :9xo :cheers:

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind
    jeg spiller selv en del cs, dog spiller jeg cs source... Men er slet ikke i nærheden af så hardcore du er til det, dæleme nogle vilde headshots du laver, ganske okay video :9xo :cheers:



    Nu afspejler en CS videos jo ikke rigtig dine skills... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan



    Nu afspejler en CS videos jo ikke rigtig dine skills... :D


    det kan der være noget om ja...

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • hehe mig der har laved filmen


    er fuldstændig enig at der ikk er nok timing i filmen og at den ik går hurtig nok
    lavede filmen og da jeg så resultatet var jeg ikk tilfreds men ville vise det til nth alligevel
    bagefter blev vi enige om at vi gemmer den her film som den er og laver en ny film med deagle frags og enkelte med andre guns hvis de er vilde nok


    hehe :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lupus^
    hehe mig der har laved filmen


    er fuldstændig enig at der ikk er nok timing i filmen og at den ik går hurtig nok
    lavede filmen og da jeg så resultatet var jeg ikk tilfreds men ville vise det til nth alligevel
    bagefter blev vi enige om at vi gemmer den her film som den er og laver en ny film med deagle frags og enkelte med andre guns hvis de er vilde nok


    hehe :)


    Jamen så vil jeg da se frem til at se flere film fra jeres side. :)

  • Jeg ser skam også frem til det... Men den film i har fået stykket sammen er jo ikke dårlig, der er bare nogle ting der skal rettes så den stikker ud fra mængden... :D

  • Alt i alt, er det vel en meget middel CS-film. Derved ikke sagt at du ikke har skills, for det har du skam :)


    Men der er efterhånden så mange CS-film ude, så man skal lave noget helt nyskabene for at den ikke ryger i glemmebogen.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Vi har til gengæld kun vores eget lille "show" kørende.. I forhold til mange andre kæmpe klaner der næsten får dem sponsoreret af et film selskab, så der virkelig er klasse i de ting der bliver udgivet..


    Som "amatør moviemaker" skal man fandme være hardcore for at lave noget nyskabende lige pt. :D
    Anyways, mange tak for comments.. Kan man jo altid bruge. Vil love at poste de nye ting der kommer fra os herinde.. :D


    /natch

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af natch
    Vi har til gengæld kun vores eget lille "show" kørende.. I forhold til mange andre kæmpe klaner der næsten får dem sponsoreret af et film selskab, så der virkelig er klasse i de ting der bliver udgivet..


    Som "amatør moviemaker" skal man fandme være hardcore for at lave noget nyskabende lige pt. :D
    Anyways, mange tak for comments.. Kan man jo altid bruge. Vil love at poste de nye ting der kommer fra os herinde.. :D


    /natch


    Det er også helt iorden og må sige at jeg blev da også overrasket over hvor godt det egentlig var lavet :9xo


    Så jeg kan kun sige at jeg synes klart at du/I skulle fortsætte, for jo flere I laver jo bedre bliver I jo til det. Men som sagt, så prøv at vær kreative når I sætter jer ned og laver "manuskriptet".


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Syns ikke jeg er specielt imponeret må jeg sige.. Der er såååååå mange folk der laver deres egne frag movies idag, og de ligner hinanden...


    Der skal godt nok nogle MEGET specielle frags eller nogle MEGET fede effekter med før jeg gider gemme det :S


    Har selv puslet lidt med at lave film, og har skrottet det der er lavet indtil videre.. Det er svært at lave noget der er værd at se :S


    Allaround score gir jeg 7 ud af 10.. Så syns da også klart i skal blive ved... Der kommer garanteret noget bedre ud af det næste gange, og noget endnu bedre gangen efter den osv. Man lærer jo med tiden :D