Hitman The Movie

  • Så er det fandme ved at være ...


    D. 23. November internationalt og d. 30. i DK er der premiere på Hitman The Movie, som er lavet over de fire spil fra hitman serien (som jo faktisk er en dansk idé, fra IO Interactive ;))


    Nu vi er ved det, er der selvfølgelig 2 spørgsmål der melder sig ...


    1. Er Timothy Oliphant(Die Hard 4.0 ) den rette til at udfylde rollen som Agent 47?
    2. Hvilket a de fire spil er jeres favorit? Codename 47, Silent Assassin, Contracts eller Blood Money?


    svar på første spg.
    TO ligner måske ikke helt det man kunne forestille sig af 47, hans hoved er lidt for kort, osv.
    Synes måske også at Timothy O er lidt for meget af en følebøsse til at spille iskold noname silent assassin, men han er jo en dygtig skuespiller, så lad os se om ikke det nok skal gå alligevel.


    svar på andet spg.
    BLOOD MONEY! Det er klart det fedeste!, var allerede hook på 1'eren, codename 47 men Blood Money owner de 3 andre maks. synes nok at Hitman 2: Silent Assassin er lidt af en fuser, men overordnet er det jo nogen klasse spil

    MSI ATX Intel 865PE Chipset || 120GB Seagate HDD, 10.700 rpm
    512MB elixir DDR RAM || geForce Fx5200 128MB RAM :S
    LG CD-R brænder 52x12x48x || AOC 19'' CRT

  • Har ingen forventninger til filmen, men håber da den bliver god :D :D


    Angående spil så er det uden tvivl Codename 47, jeg har brugt en milliard million timer på det spil :D

  • Skal godt nok se den i biffen, men har på fornemmelsen, at filmen flopper.


    Synes absolut, at de har castet den forkerte til rollen som Agent 47. Han ligner bare overhovedet ikke - slet ikke!


    Min fornemmelse er også, at filmen er blevet for meget Hollywood - altså den er kommet alt for langt væk fra spillenes kerne.


    Men den kunne måske overraske, men tror ikke helt på det. Ja, tror næsten den bliver ringere end Doom.


    Personligt, så har jeg aldrig rigtigt spillet spillene. Derimod har jeg spillet Max Payne utrolig meget, hvilken de nu også skal filmatisere. Her håber jeg det kan lykkedes for dem.

  • Jeg tror sku også at filmen bliver et flop. Ligesom Doom og Alien vs Predator. Næste gang jeg skal i biografen bliver nok først til januar (AvP2)

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nice2u
    Jeg tror sku også at filmen bliver et flop. Ligesom Doom og Alien vs Predator. Næste gang jeg skal i biografen bliver nok først til januar (AvP2)


    Hvad med I Am Legend?


    Den skal jeg i hvertfald ind at se, men kan ikke lige huske om den har premiere før eller efter AvP2.


    Tager dog lige Beowulf med før Hitman.

  • Nårh jo, det er også rigtigt! Glemte helt I Am Legend. Jeg tror den kommer i biograferne den 25. december. AvP2 kommer først den 11. januar

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Glæder mig vildt meget til at se filmen, og om den kommer til at leve op til stemningen i spillene :D


    Og mht til spillene, så syntes jeg nok at Contracts var det fedeste, men har heller ikke spillet Codename 47 og Blood Money særlig meget :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nice2u
    Nårh jo, det er også rigtigt! Glemte helt I Am Legend. Jeg tror den kommer i biograferne den 25. december. AvP2 kommer først den 11. januar


    Troede AVP kom den 25 dec også? :P øv

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar


    Troede AVP kom den 25 dec også? :P øv


    Det er vidst kun i USA

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar


    Troede AVP kom den 25 dec også? :P øv


    Det har den også stået til ved Nordisk Film Biograferne, men så blev den pludselig rykket til januar.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Det har den også stået til ved Nordisk Film Biograferne, men så blev den pludselig rykket til januar.


    æv :rolleyes: Men så ser jeg da bare kun I am Legend den 25 :P

  • Ja undertegnede skal ind og se forpremiere d. 29. i Cinemaxx. :finger:


    Andre herinde fra? :)



    Spg. 1: Jeg ved det ærligt talt ikke. Han spiller godt, meget dygtig som sociopat om jeg så må sige. Jeg havde håbet på Vin Diesel.. Men han er sgu for pumpet til at være Codename 47.


    Spg. 2: Jeg var skuffet over det 2. Hitman spil, så jeg nåede aldrig videre end det første.. Men det spiller jeg stadig en gang i mellem.. :P Selvom det hurtigt bliver ensformigt. Crysis er mere mig.. Selvom det var hurtigere gennemført end Hitman: Codename 47!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nice2u
    Jeg tror sku også at filmen bliver et flop. Ligesom Doom og Alien vs Predator. Næste gang jeg skal i biografen bliver nok først til januar (AvP2)


    Kan godt være at jeg spørger dumt, men hvorfor er det lige at du skal ind og se AVP2, når du mener at 1'eren floppede? Er det ikke lidt selvmodsigende?


  • Vin Diesel er da elendig. Men ok, hvis han ikke skal sige noget er det nok ikke SÅ slemt. Men som du siger er han for pumpet. Jeg ville have været god med en stregkode i nakken. Og uden hår selvf.


  • Det skulle have været Jason Statham - Han passer 110% i den rolle.


    Ellers var mit bud Slacker :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Willy


    Kan godt være at jeg spørger dumt, men hvorfor er det lige at du skal ind og se AVP2, når du mener at 1'eren floppede? Er det ikke lidt selvmodsigende?


    Jeg er en meget stor fan af både Alien og Predator filmene, og jeg har spillet næsten alle AvP spil undtagen AvP: Extinction (lorte historie) siden jeg var syv-otte år gammel. Derfor vil enhver filmatisering af serien fange min interesse.


    AvP var et flop fordi historien, som de åbenbart havde prøvet at relatere til Alien-filmenes historie, var en værre omgang lort, og havde næsten intet at gøre med Alien-historien. Derudover var skuespillet forfærdeligt, det virkede så kunstigt.


    Mine forventninger til AvP2 er meget store, da filmen heldigvis er blevet instrueret af to brødre der har meget kendskab til film-verdenen, og ikke det skvat til Paul W.S. Anderson (nok en af de værste instruktører der har gået på denne jord)

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Det skulle have været Jason Statham - Han passer 110% i den rolle.


    Ellers var mit bud Slacker :T


    ja, Statham er nok et af de bud som er ret tæt på Mathias John Møjæk Markussen.. Jeg tror faktisk Daniel Craig kunne være ret sej også. Den eneste der kunne overgå mig er nok ham som voic-acter OG ligner hitman: http://www.imdb.com/name/nm0061055/