Så er det officielt..

  • Fedt lineup, ka selv især godt li: Showtek, Headhunterz og Zany & The Prophet.


    Så det bar synd man ikke er 18 og selv må bestemme om man må tage derned eller ej - dumme forældre :finger: :D

  • Headhunterz igen? :rolleyes:


    Jeg synes ikke der er den store grund til at se dem to år i træk - ingen tvivl om at deres plads sidste år kan forsvares. De har formået at opnå forholdsvis stor succes på kort tid. Derfor var det kun spændende at få dem med til 06, som de her unge folk blandt de rutinerede drenge, men det er da fedtet at hive dem med igen - de har jo intet bevist i forhold til så mange andre talenter, som ville dø for en plads ved Qlimax. Eks. Josh & Wesz eller Zatox er mindst lige så værdige til pladsen.


    Men nok om det negative, det er da herligt at se i hvert fald et nyt og spændende navn: Brennan Heart.


    Jeg kan dog ikke skjule, at højdepunktet for mig personligt, er at Technoboy er at finde på listen igen. Han er nu min absolutte favorit og jeg håber nu han fyrer et par af de gode gamle af.


    Ellers er listen ganske udmærket - men er den ikke en smule kort i forhold til de andre år?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kolyzer
    Nice line-up. :9xo Men var Headhunterz ik på sidste år sammen med The Prophet??


    Jo det var Headhunterz og Prophet sidste år der var sammen.


    Sys dette års anthem er ret fedt. Men tror ikke det måler sig med de 2 forrige som alpha twins og zany fyrede af, men om ikke andet, så rocker det her anthem alligevel mine fødder :). Men er også en meget NU-HS freak.


    Men har nu aldrig hørt om faust og ghost? Ka nogen give en kort beskrivelse om hvem det er?

  • Jeg er heller ikke lige stødt på Fausto før - han er vist ny lader det til, med de få informationer jeg er blevet givet. Men man må formode han fyrer noget Hard Trance af, som de altid plejer at være med de første par artister til Qlimax.


    Ghost er nu forholdsvis kendt, primært for hans tid i Armani & Ghost. Sange som evt. Airport eller Funk That kan man da ikke have undgået. Jeg har ikke holdt styr på hvad han har lavet på det seneste, hvilket også er ret svært, eftersom han gemmer sig under en røvfuld af forskellige navne. Men Ghost er i hvert fald erfaren nok, så det bliver interessant at se hvad han finder på.

  • Glæder mig til at høre hvad de har af nyt musik til os ;)
    Syntes der har været spillet alt for mange af de samme numre for tiden.
    Er også ved at være lidt træt af Headhunterz. Men Prophet vil jeg meget gerne høre nyt fra.