Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 15. oktober 2007, 15:21

Hey there.

Er der nogen som har forsøgt sig med at byde på Radioheads nye album på deres hjemmeside? Jeg har hørt at det ikke udkommer på cd før den 10 december, men at man nu kan give et bud på deres album og så downloade det direkte fra deres hjemmeside med det samme. Lyden skulle dog efter sigende ikke være så god som på en cd...

2

mandag, 15. oktober 2007, 15:24

Du sætter jo selv prisen, så hvis lydkvaliteten er dårligere (hvilket den jo nok er, men har du udstyr til at høre forskel?) så sætter du jo bare prisen det lavere.

Jeg testede lige kvaliteten, og den er bestemt på højde - og nok også bedre - end hvad man kan købe online andre steder.

Du kan da lige få lidt tekniske info her (Track 1):

Size: 4749184 bytes
Header found at: 2213 bytes
Length: 237 seconds
MPEG-1 layer 3
160kbit, approx. 9094 frames
44100Hz Joint Stereo
CRCs: No, Copyrighted: No
Original: Yes, Emphasis: None

3

mandag, 15. oktober 2007, 17:41

Det er ganske udemærket kvalitet. Det er ikke fup på nogen måde. Du bestemmer hvad du vil give for deres album.

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

canon eos 400d \ tamron 17-50mm

4

mandag, 15. oktober 2007, 18:06

Jeg synes det er et genialt tiltag. Forhåbentlig opnår de succes med dette, så pladebrancherne til sidst bliver kørt ud af drift. For deres metoder er da til tider til at brække sig over. Jeg lytter ikke selv til Radiohead, men jeg overvejer næsten at byde ind blot for at støtte tiltaget. :clap:

5

tirsdag, 16. oktober 2007, 07:20

Er igang med at downloade det nu.
- et fantastisk tiltag. min pengepung er desværre utrolig tynd lige nu, så jeg kunne ikke byde med meget, men de kære band-medlemmer har dog fået lidt af mine penge ;)

6

tirsdag, 16. oktober 2007, 11:57

Det som kommer til december er vist kun en helt vildt vanvittig dluxeudgave med en milliard diske. Noget i retning af to cd'er og en lp.

7

fredag, 19. oktober 2007, 16:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slacker
Det som kommer til december er vist kun en helt vildt vanvittig dluxeudgave med en milliard diske. Noget i retning af to cd'er og en lp.

Som vi jo alle ved giver en milliard :))

8

mandag, 22. oktober 2007, 09:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lecter

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slacker

Som vi jo alle ved giver en milliard :))

netop. Det er en relativ milliard. Du ved 3 i forhold til de 0 normalt, det er en faktor uendeligt mere. Det rundede jeg så ned til en milliard.

Seneste tests og artikler

0

Asus VG248Q 24 tommers 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere
Seneste nyheder

0

AOC u3477Pqu skærm på 34 tommer

AOC er klar med en skærm, der
Læs Mere

0

Første trailer til Fifty Shades of Grey

Den første trailer til Fifty S
Læs Mere

0

WD skruer op for kapaciteten med ny 6TB harddisk

Western Digital udvider deres
Læs Mere

15

Vind gavekort til 2 biografbilletter og 2 gufbilletter

Vågn nu op og deltag i konkurr
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.