50 Cent - Curtis

  • med hensyn til det der med Kanye West's album og 50 Cent's album "konkurrence" og 50 Cent's tilbagetrædelse fra sin solo karriere hvis han ikke solgte mere end Kanye, så har jeg imo ikke noget tilbage overfor 50 :P
    Er generelt ikke så meget for sådan noget musik, men nogle af mine venner syntes dog at det er en af hans dårligere plader

  • Synes han er gået et skridt tilbage.
    - alt alt alt for ensformigt! hans stemme passer ikke til mange af beatsene (heriblandt AYO technology som lyder som om den var skrevet KUN til Justin Fimseskæg)!


    Dårligt album, men hvis man bare vil høre fifty fordi han er fifty så kan man jo ikke argumentere imod det :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka
    Nu følger jeg ikke rigtig med i den slags, men har 50 Cent tænkt sig at tage alvor af hvad han sagde?


    Lige så meget som Eminem kun ville producere :)

  • Hvis der er penge i det, hvorfor så give det op?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka
    Nu følger jeg ikke rigtig med i den slags, men har 50 Cent tænkt sig at tage alvor af hvad han sagde?


    Som var?? :boxed:


    IMO er jeg ikke til Fifty.. Få sange med Eminem kan gå an, men ellers holder jeg mig helst fra West Coast (:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka
    Nu følger jeg ikke rigtig med i den slags, men har 50 Cent tænkt sig at tage alvor af hvad han sagde?


    Nej han ville ikke, for hans undskyldning var jo at hans cd ikke blev promoveret ordentligt, pfft taber :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Som var?? :boxed:


    IMO er jeg ikke til Fifty.. Få sange med Eminem kan gå an, men ellers holder jeg mig helst fra West Coast (:


    50 Cent sagde at han ville trække sig hvis hans album ikke solgte bedre end Kanye West's gjorde - Kanye West's solgte langt flere...


    Al hans musik handler jo i grove træk kun om damer, og så lyder han som en retarderet som også er blevet nævnt tidligere. :roller: