T3: Er det bare mig, eller....

  • Er det bare mig, eller er Kristanna Loken fra Terminator 3 (Spiller TX) for hot? 8o


    Så lige filmen idag, og jeg er stadig lamslået.


    Tror efterhånden jeg har udviklet en slags fetisch i den retning - hun må sgu gerne tæske mig :D

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Er det bare mig, eller er Kristanna Loken fra Terminator 3 (Spiller TX) for hot? 8o


    Så lige filmen idag, og jeg er stadig lamslået.


    Tror efterhånden jeg har udviklet en slags fetisch i den retning - hun må sgu gerne tæske mig :D


    Det er ikke bare dig, og så kan hun nogle tricks 8o

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Joh, hun er da nice nok, men nu ikke noget man ikke kan møde en aften i byen her ovre...


    Det er rigtigt. Samme gælder iøvrigt også "herovre" :D


    Jeg tror det er det samlede indtryk af hendes udsende, samt hendes stærke rolle i filmen, som gør hende mega-tiltrækkende.

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Det er rigtigt. Samme gælder iøvrigt også "herovre" :D


    Jeg tror det er det samlede indtryk af hendes udsende, samt hendes stærke rolle i filmen, som gør hende mega-tiltrækkende.


    Jeps, der er også et par kønne piger i jylland. ;)


    Hm, jeg tror nu bare det er den scene hvor hun laver sine bryster større at de små gutter sidder og fniser over.


    Køn er hun da, men hun er ikke noget specielt syntes jeg. Der findes masser af tøser der ser langt bedre ud end hende.... Men joh, hun er da køn nok til at få lov til at underholde mig hvis det nu var. *G*

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Er det bare mig, eller er Kristanna Loken fra Terminator 3 (Spiller TX) for hot? 8o


    Så lige filmen idag, og jeg er stadig lamslået.


    Tror efterhånden jeg har udviklet en slags fetisch i den retning - hun må sgu gerne tæske mig :D


    jaa da Kristianna Loken er nice nok ;)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Køn er hun da, men hun er ikke noget specielt syntes jeg. Der findes masser af tøser der ser langt bedre ud end hende....


    Smag og behag. Kan vist ikke siges meget bedre.

  • Hun er da temlig nice, måtte da også gerne slå lidt på mig, bare hun ikke giver mig samme tur som Arnold fik ude på toilettet i filmen, fed scene i øvrigt, en af mange i filmen....


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    [quote]Originally posted by Torque
    Hm, jeg tror nu bare det er den scene hvor hun laver sine bryster større at de små gutter sidder og fniser over.


    Nu taler jeg jo kun for mit eget indtryk, og ikke for hvad de "små gutter" sidder og fniser over ;)

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B
    Hun er da temlig nice, måtte da også gerne slå lidt på mig, bare hun ikke giver mig samme tur som Arnold fik ude på toilettet i filmen, fed scene i øvrigt, en af mange i filmen....


    :)


    He he... Ja, fed scene, men de kunne nu godt lige have lavet den ordenligt så man ikke tydeligt kunne se at de har leget med computeren... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    He he... Ja, fed scene, men de kunne nu godt lige have lavet den ordenligt så man ikke tydeligt kunne se at de har leget med computeren... :))


    Ja det er rigtigt nok, egentligt underligt, da det jo ikke er verdens mindste budgetter disse film bliver lavet med, det samme gælder Matrix Reloadet, der hvor Neo skal kæmpe med alle de "Smith" kopiér, det er dælme dårligt lavet....


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B


    Ja det er rigtigt nok, egentligt underligt, da det jo ikke er verdens mindste budgetter disse film bliver lavet med, det samme gælder Matrix Reloadet, der hvor Neo skal kæmpe med alle de "Smith" kopiér, det er dælme dårligt lavet....


    :)


    Nemlig.... Skræmmende tanke at noget der koster SÅ meget er SÅ dårligt lavet. Ikke fordi jeg kunne gøre det bedre, men man skulle tro at når man bruger SÅ mange penge noget, at det ville blive bedre...


    Hvis folkene bag Jurrassic Park kan lave noget "troværdigt", så burde de sgu også...


    Eller er det bare mig ?... 8o


  • HE HE sjovt du lige skulle nævne J.P for den er et enestående eksempel, hvis man ser på alderen på den første J.P film og det Grafik der var i den og så på nyere film, så er der stor forskel, og kan forstille mig at T3 og Matrix Reloadet, har haft mindst ligeså store bugetter at gøre godt med, samt den teknologiske udvikling er noget mere cool i dag end den var dengang..........


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B
    HE HE sjovt du lige skulle nævne J.P for den er et enestående eksempel, hvis man ser på alderen på den første J.P film og det Grafik der var i den og så på nyere film, så er der stor forskel, og kan forstille mig at T3 og Matrix Reloadet, har haft mindst ligeså store bugetter at gøre godt med, samt den teknologiske udvikling er noget mere cool i dag end den var dengang..........


    :)


    He he.... T3 og M2 har kostet en del mere... ;)


    og efter min mening, så er kvaliteten langt lavere når det kommer til det grafiske. Ved godt at det ikke just er den samme type der er brugt i filmene, men man burde nu mene at når der er gået så langt tid mellem JP og så T2 / M2 at de så ville have lavet noget ordenligt.... men det er så ikke tilfældet.... :rolleyes:


    M2 er en fed film.... pga. effekterne.... selvom de ikke lige er lavet så godt nogle af dem. T3 er ... hm... ja... lidt kikset, men kan da ses.... Syntes bare den sutter røv i forhold til nutidens standard om kvalitet... som så ikke er som den burde være... :rolleyes:


    Hmm... sidder lige og ser "Dido - White Flag" ... Hun synger hele tiden " i will go down "...... Gris! *G*... Ej, bare mig der trænger til noget luft... :)) ... men fed stemmer iøvrigt.... hm... film ... musik... ja okey. Argh. *G* 8o