Olsen Banden som animationsfilm

  • http://filmz.dk/forum/item/28294/#22



    Personligt syntes jeg ikke det en go ide, de film er IMO noget af det bedste dansk produceret film overhoved, og syntes ikke at man skal begynde og "ødelægge" dem på denne måde, hvilket jeg nemt tror at det kan gøre.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Jeg synes det er en DÅRLIG idé. Æraen der hed "Olsen Banden" er slut, og imo. vil man aldrig kunne lave nogle nye former for Olsen Banden som kommer op på samme niveau som de originale. I det hele taget synes jeg at det flip der er kommet med at genskabe gamle klassikere, er gået op i hat og briller.


    Lad os beholde de gode gamle film i fred, og finde på noget nyt istedet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg synes det er en DÅRLIG idé. Æraen der hed "Olsen Banden" er slut, og imo. vil man aldrig kunne lave nogle nye former for Olsen Banden som kommer op på samme niveau som de originale. I det hele taget synes jeg at det flip der er kommet med at genskabe gamle klassikere, er gået op i hat og briller.


    Lad os beholde de gode gamle film i fred, og finde på noget nyt istedet.


    Er fuldstændig enig, f.eks. gamle Disney klassikere er der kommet mange flere af.. f.eks. bambi 2 eller noget.. Man skal sku lade de gamle klassiske film være..

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg synes det er en DÅRLIG idé. Æraen der hed "Olsen Banden" er slut, og imo. vil man aldrig kunne lave nogle nye former for Olsen Banden som kommer op på samme niveau som de originale. I det hele taget synes jeg at det flip der er kommet med at genskabe gamle klassikere, er gået op i hat og briller.


    Lad os beholde de gode gamle film i fred, og finde på noget nyt istedet.



    Kan virkelig kun give dig 100% ret..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg synes det er en DÅRLIG idé. Æraen der hed "Olsen Banden" er slut, og imo. vil man aldrig kunne lave nogle nye former for Olsen Banden som kommer op på samme niveau som de originale. I det hele taget synes jeg at det flip der er kommet med at genskabe gamle klassikere, er gået op i hat og briller.


    Lad os beholde de gode gamle film i fred, og finde på noget nyt istedet.


    lige præcis

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheSnake


    Er fuldstændig enig, f.eks. gamle Disney klassikere er der kommet mange flere af.. f.eks. bambi 2 eller noget.. Man skal sku lade de gamle klassiske film være..


    Ja... Bambi 2 og Mads & Mikkel 2.... Snart viser de vel også Tornerose 5? :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheSnake
    Er fuldstændig enig, f.eks. gamle Disney klassikere er der kommet mange flere af.. f.eks. bambi 2 eller noget.. Man skal sku lade de gamle klassiske film være..


    Jeg vil nu mene, at der er stor forskel på Olsen Banden og så Disney Klassikere. Jeg er helt enig med Mikkel omkring, at det er en meget dårlig idé at rode mere med Olsen Banden, men IMO er det ligeså meget fordi de vil lave det til en animationsfilm.


    Derimod, så er der faktisk mange efterfølgere, når det kommer til animationsfilm, der faktisk er ret gode, og som bidrager med noget til historien.


    Det er desværre ikke noget nyt, at der er folk der prøver på at tjene penge på den succes tingene havde engang, det er jo også ret set i musikkens verden. Det sker selvfølgelig, at det er de nyere versioner der er bedst, men sådan vil det næppe være med Olsen Banden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af oestergaard
    ingen diskussion... det bliver da et helvedes flop... :)
    GJ Danske Filminstitut, så kunne det blive værre end Tempelriddernes Skat!


    Hvem melder sig til at tage én for holdet, og rent faktisk se den... så indholdet kan debateres!


    Ikke mig - Så vil jeg næsten hellere lære at strikke :))


  • Synes bare der er visse film man ikke skal røre, f.eks. Bambi :P Det er sku en klassiker i sig selv og der skal ikke laves en nummer 2 eller 3. Visse film skal der bare ikke laves efterfølgere til, ved mindre der er en dybere mening med det. Alt andet gælder jo bare om at tjene flere penge..


    Citat fra linket: "Hehe... syntes nu det er meget fedt at udmeldingen ang. hvorfor, er så klar. Ikke så meget pis: vi kan tjene nogle penge på at voldtage en klassiker, så det gør vi." Siger det nu ret flot :))

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet 2 gange, sidst af TheSnake ().

  • Olsen banden = Top nice
    Olsen banden junior = øhm nej
    Olsen banden julekalender = nej tak så hellere bamses jul
    Olsen banden animeret = så stop dog!


    imo ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Olsen banden = Top nice
    Olsen banden junior = øhm nej
    Olsen banden julekalender = nej tak så hellere bamses jul
    Olsen banden animeret = så stop dog!


    imo ;)


    Word.


    Olsen Banden er en klasikker, som ikke skal ruineres af middelmålige/dårlige opfølgere..! (Kan i så forstå det, filmselskaber?)


    Det samme kan siges om Disney.. hvad har de dog gjort ved sig selv.. :boxed: Jeg mener det virkelig. At se Disney "Sjov" er virkelig blevet en kedelig sag. Faktisk mener jeg at ha' set Mickey Mouse og Donald Duck i 3D X( . DD og MM var jo så helt igennem godt engang.. for slet ikke at nævne Goofy.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3


  • Ja disney er også nået lidt langt ud syntes jeg... der bliver bare ikke lavet de samme gode tegnefilm som for efterhånden en del år siden, og Mickey og Anders, de var altså bedst i sort/hvid, der var bare noget helt specielt over det :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Olsen banden = Top nice
    Olsen banden junior = øhm nej
    Olsen banden julekalender = nej tak så hellere bamses jul
    Olsen banden animeret = så stop dog!


    imo ;)


    Kan kun give dig ret... Den værste omgang bras nogensinde på nogle ellers gode klassikere...

  • Synes heller ikke der skal laves noget animation her.. Som prectar ganske rigtigt siger, så er alt de har lavet efter de originale da været noget lort for at sige det rent ud..


    Det er lidt sjovt en tanke faldt mig lige ind.. Jeg er 19 år nu og kan huske dengang jeg var mindre og så disney sjov som i nævner. Mange af de "nyere" tegnefilm de viste dengang kunne mine forældre også sige det samme som vi gør nu med den nye slags animations film.. Sådan skal det nok bare være.. :/

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet