uuuuh sweet :D

  • FEDT!! tak Tweak... nu elsker jeg dig :D ik bogstavligtalt :P


    Dejlig dag :D har lige bestilt 6 dvd'er 8o glæder mig fandme til de kommer :D

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk


    Hvad har du bestilt??


    1 stk. Faculty, The (R2) 49 kr.
    1 stk. Swordfish (R2) 69 kr.
    1 stk. Bad Boys (R2) 99 kr.
    1 stk. Beavis and Butt-Head - Do Amerika (R2) 99 kr.
    1 stk. Mission Impossible (R2) 99 kr.
    1 stk. Mission: Impossible 2 (R2) 99 kr.


    lidt gamle film.. men de er fede.. især Bad Boys og B&B ;)

  • Alletiders! Lyder fedt. bare jeg havde pengene til at betille så mange film på én gang. Lækkert :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Sådan har jeg det også med DVD-film. Køber altid klassikere, så ved man hvad man får. Og så er de jo tilmed billige ;)


    Den første DVD jeg købte, var Gøgereden med Jack Nicholson :D

  • Quote

    Originally posted by znuffi
    LOL! Torque, du har da også en underlig filmsmag ;)


    Hvorfor det? Filmen er genial. Filmen vandt forresten også 5 priser dengang den blev vist.


    Den er over-kult.

  • Genial film og det kan ikke siges tit nok , jack nickolson er simpelthen en suveræn skuespiller , især når han spiller ond ;) , gør han dog ikke i gøgeredden, kun overgået af Jeremy Irons som er nok pt min ynglingsskuespiller til at spille onde sadistiske stjernepsycopater som spiser små børn til frokost :T :evil: