Ihh, hvad hed det Track mon !

  • Kender i det, hvor man enten kører i bilen eller vader rundt på arbejde og høre et eller andet nummer i radioen. Man får ikke rigtigt fat i hvad værten siger, fordi han mere eller mindre prøver på at sige 10 ord i sekundet eller bar stønner en anelse for meget i microfonen ..


    Men sådan var det på arbejde idag. Hørte et eller andet stykke udenlansk musik, ala Sean Paul, tror egentlig det var noget med ham, men er ikke sikker, for kunne som sagt ikke få fat i hvad værten sagde ..


    Det havde de der rytmer ala Get Busy, men er ret sikker på det ikke lige var den. Måske et mix af en art, hvad ved jeg, men hører normalt ikke så meget musik over i den boldgade. Dog godt med lidt anderledes end normalt ! ..


    men kan en eller anden mon ikke komme med bare lidt hilfe måske :D

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Kunne måske være Beyonce's nye single hvor han også er med ?


    Ligger på hendes skrive og hedder Baby boy


    Ahh, du siger noget .. Troede nemlig det var den der Like Glue, men tog grueligt fejl ...

  • jeg kan ikke hjælpe dig med hvad nummeret hedder bare fordi du siger at det lød som noed Sean Paul har lavet...han har nu altså lavet en del sange alligevel... :]


    men dit problem kender jeg til gengæld RIGTIG godt!


    de eneste to udveje jeg plejer at tage i brug er - hvis jeg VIRKELIG VIL HAVE DEN - at downloade kazaa hurtigt og søge efter den kunstner det lød som
    (selvom om jeg sletter det igen bagefter så er det stadig ulovligt så sssshhhh!! :P )
    ...eller også kan man gå ind på http://www.azlyrics.com og finde alle de sange personen (.../personerne evt.) har lavet til dags dato....


    og nu har jeg lige gjort det let for dig så du bare kan trykke -HER- og så kan du se alle sangene....

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Ahh, du siger noget .. Troede nemlig det var den der Like Glue, men tog grueligt fejl ...


    he he - ja "Like Glue" har jeg hørt lige lovligt meget :]

  • Var dog ikke lige den der Baby Boy heller ikke ..


    men der er masser af "bass" og rytmer ligesom i get busy, men er ret sikker på det ikke lige er den .. måske et mix ...


    Vil skyde på nummeret er et nice dansenummer, men det hjælper nok ikke i søgningen . heh

  • Hvis du har hørt DR P3 kan du jo finde playlisten på deres side.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Var dog ikke lige den der Baby Boy heller ikke ..


    men der er masser af "bass" og rytmer ligesom i get busy, men er ret sikker på det ikke lige er den .. måske et mix ...


    Vil skyde på nummeret er et nice dansenummer, men det hjælper nok ikke i søgningen . heh


    hmm ... pis - he he
    Nå men hvilken radiokanal var det du hørte den på ?
    Alle radiostationer ligger jo deres playlister ud på nettet, så du kan se hvad der blev spillet og på hvilket tidspunkt ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    hmm ... pis - he he
    Nå men hvilken radiokanal var det du hørte den på ?
    Alle radiostationer ligger jo deres playlister ud på nettet, så du kan se hvad der blev spillet og på hvilket tidspunkt ;)


    Lousy rip-off :D:D:))

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Lousy rip-off :D:D:))


    Enten var det P3 eller også Guld FM, hvis den sidste da siger jer noget, men den hører de hoveder tit på arbejde ! ...

  • Kan også bare være det er mig der troede jeg hørte noget andet, men det bare være Get Busy ..


    Men der var som sagt "bass" og klappehalløj ... Lyd bare ikke helt som get busy.. Lidt ligesom sådan en sang man høre i sin brianbil, mens man imponere tøserne eller noget ! :))

  • Ja, det har vi jo meget af i dag. Hvad vil i det hele taget med den slags musik? :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Ja, det har vi jo meget af i dag. Hvad vil i det hele taget med den slags musik? :P


    Tja ikke så meget, hører egentlig normalt ikke noget fra den boldgade ... Dog godt med lidt andet af og til :D

  • Yeah, hører heller ikke så meget af den slags. Men hører alligevel tit:


    Lumidee - Never Leave You

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless