Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 30. juli 2007, 16:14

Søger den der sang fra "Bring It On" film nummer 1 den der hvor de har den samme dans og sang som de andre søger sangen der fra

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Sleffer" (30.07.2007, 16:15)

3

mandag, 30. juli 2007, 18:55

det er ikke nogle af dem leder efter sangen fra den første film hvor den siger på et tidspunkt
are you ready for this dddd ddd ddd dd ddddd

men mange tak

4

mandag, 30. juli 2007, 18:57

Citeret

Originally posted by Sleffer
det er ikke nogle af dem leder efter sangen fra den første film hvor den siger på et tidspunkt
are you ready for this dddd ddd ddd dd ddddd

men mange tak

Det er et remix......

5

mandag, 30. juli 2007, 19:05

ok er der så en der har remixet?

6

mandag, 30. juli 2007, 19:15

Er ikke helt klar over om det er dem med originalen, men 2 unlimited - get ready for this

7

mandag, 30. juli 2007, 19:16

Citeret

Originally posted by Sleffer
ok er der så en der har remixet?

Lad mig gætte - det du prøver på at spørge om er, om der er nogen der ved hvor man kan købe remix'et? ;)

8

mandag, 30. juli 2007, 19:26

tak for at få navnet på sangen nu kan jeg endelig høre den på youtube

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Sleffer" (30.07.2007, 19:28)

9

mandag, 30. juli 2007, 19:49

det er enormt vanskligt at læse hvad folk de skriver og mener når de ikke bruger hverken kommaer eller punktummer eller bruger store bogstaver ind i mellem og det er ikke fordi jeg er dummere end andre børn men der er jo en grund til vi har noget der hedder grammatik og simple regler der er til for at hjælpe os alle til at udtrykke og forstå hvis du forstår hvad jeg mener det er jo ikke for at nedgøre eller sådan noget men nærmere ment som en hjælp jeg kan da godt forstå at det er nemmere for folk der ikke følger disse regler men det gør det nemmere for alle os andre dette indlæg er af samme grund skrevet uden brug af disse regler hvilket jo besværliggør det en hel del og det er jo ikke sikkert at det siver ind jeg kunne godt forsætte men det er vist meningsløst eller hvad siger du til det

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.