Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 31. juli 2007, 15:41

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Seriøst har hun narcolepsi eller sådan noget ???

En ting er at den salgs film ikke siger en noget men at kunne falde i søvn i den larm er sgu da lidt af en præstation er jo ikke fordi den har længere perioder hvor det hele er stille og roligt.

Se det fra den lyse side næste gang hun vælger en eller anden klam tøse sød suppe film så kan du læne dig tilbage og zzznoorkee løs uden hun kan blive pissed :D

Hun kan sove under et formel 1 løb hvis det skulle være, om aften går hun som regel i seng først, hun falder i søvn til at jeg sidder og hører højt musik, eller spiller ps3 eller sådan noget :) .. det stopper hende ikke i at få hendes søvn :D ..

Hvis jeg kender hende ret, bliver hun sgu nok sur hvis jeg falder i søvn til en film hun har valgt :) .. (kvinder?) :D:D

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

22

tirsdag, 31. juli 2007, 15:51

Citeret

Originally posted by DXC

Citeret

En ting er at den salgs film ikke siger en noget men at kunne falde i søvn i den larm er sgu da lidt af en præstation er jo ikke fordi den har længere perioder hvor det hele er stille og roligt.

Se det fra den lyse side næste gang hun vælger en eller anden klam tøse sød suppe film så kan du læne dig tilbage og zzznoorkee løs uden hun kan blive pissed :D

Hun kan sove under et formel 1 løb hvis det skulle være, om aften går hun som regel i seng først, hun falder i søvn til at jeg sidder og hører højt musik, eller spiller ps3 eller sådan noget :) .. det stopper hende ikke i at få hendes søvn :D ..

Hvis jeg kender hende ret, bliver hun sgu nok sur hvis jeg falder i søvn til en film hun har valgt :) .. (kvinder?) :D:D
'

Kvinder er sgu tit så dobbeltmoralske :P

sry for OT :rules: :cheers:

23

tirsdag, 31. juli 2007, 18:13

Citeret

Originally posted by Prectar

Citeret

Originally posted by DXC

Citeret

'

Kvinder er sgu tit så dobbeltmoralske :P

sry for OT :rules: :cheers:

Det nemlig 100% rigtigt :)

24

fredag, 3. august 2007, 15:00

jeg her aldrig i mit liv set så genial en film/tegnefilm :D Var totalt op at ringe efter biograf turen og timerne inden.. Genialt genialt...

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

25

fredag, 3. august 2007, 21:48

Ja den feee The Simpsons Movie så den lige her :dance:

men så den os den 29 Juli :$

26

lørdag, 4. august 2007, 20:36

Så den tidligere i dag med kæresten, vi grinte hele vejen igennem, syntes fandmer den var sjov :)..

27

lørdag, 4. august 2007, 22:15

Den var f****** skæg!! Grinte hele vejen igennem med vennerne, og havde en total go følelse da jeg gik ud af biografen. Kan helt klart anbefales!!

*SPOILERS*

Grinte helt klart mest under scenen hvor Homer og Marge bliver klædt af, af dyrene, det syn alle de dyr har når Homer og Marge skal til det frække. Simpelthen genialt tegnet!! Eller når Homer siger: "Clap for Alaska!"

Clap for alaska video: http://youtube.com/watch?v=Zh6RwWQaehE

Hvad var den scene i grinte mest til ?

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Fino" (05.08.2007, 10:55)

28

lørdag, 4. august 2007, 22:57

Citeret

Originally posted by Fino

Spider Pig :D

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

29

lørdag, 4. august 2007, 23:09

Citeret

Det må helt klart være da Homer synker ned i det 'hul der'.. hvor han gir dem begge fuck fingre på skifte, og med den fedeste grimasse... genialt.. :)

30

lørdag, 4. august 2007, 23:23

Citeret

Originally posted by Schultz

Citeret

Det må helt klart være da Homer synker ned i det 'hul der'.. hvor han gir dem begge fuck fingre på skifte, og med den fedeste grimasse... genialt.. :)

haha ja, flækkede sammen der, det, og "spider-pig" de to scener grinte jeg utrolig meget til!! :D Men syntes det svært og finde nogle bestemte scener, for grine nærmest hele filmen :) ..

også især hvor homer gav marge prædken om at der var en ting i livet ens partner burde støtte op i eller sådan noget, også da marge siger det, kommer der bare "what a load of crap" fra Homer :) .. Eller noget i den stil :D

31

søndag, 5. august 2007, 01:04

Damen og jeg var også inde og se den igår :clap:
Kæft mand den er godt nok fed, jeg skal helt klart ha den på dvd, når den udkommer.

Den med spider pig er sate sjov.

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

32

søndag, 5. august 2007, 10:41

Seriøst den film var fed, har ikke andet end at sige den var gennemført hele vejen igennem :clap:

"Sequal?" :razz:

33

søndag, 5. august 2007, 12:43

Citeret

Originally posted by Schultz

Citeret

Der var jeg bare helt færdig...for satan da!! :clap:

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

34

søndag, 5. august 2007, 16:19

Jeg grinede faktisk mest af de der små sjove detaljer. Eksempelvis da han kører mod søen og Moleman står med et 'You suck!' skilt, eller da de lige er blevet spærret inde og Homer råber Doooohme! :D

35

søndag, 5. august 2007, 16:25

Citeret

Originally posted by Brition
Jeg grinede faktisk mest af de der små sjove detaljer. Eksempelvis da han kører mod søen og Moleman står med et 'You suck!' skilt, eller da de lige er blevet spærret inde og Homer råber Doooohme! :D

Var også noget af det jeg grinede mest af, eller der hvor isbjørnen sparker det lille egern ud i vandet fordi den ikke må æde homer :p

- Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
- Asus P5K-E Wifi/AP - P35
- Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
- Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
- WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
- Antec p182 - Corsair HX520W
- Samsung Syncmaster 2232BW
- Logitech G15 - Razer Mamba

36

søndag, 5. august 2007, 18:19

EskiMOE's

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

37

søndag, 5. august 2007, 19:26

Hvor bart kører på skateboardet og der blir gjort alt for man ikke må se hans lille fyr! og så kører han lige forbi den lille hæk der ! haha! genialt! eller hvor homer står bag den låste dør "I got a chain saw.. Wrum wrum wrum" hahaa! så den i fredags i Imperial.. dejligt med det der digital visning, men ja.. Rimelig enkel tegnet - heldigvis :) 5/5!

38

torsdag, 9. august 2007, 12:59

Så den igår med sanchez herinde fra! fuck den var fed .! :))

39

torsdag, 9. august 2007, 13:14

Citeret

Originally posted by tAshDa
Hvor bart kører på skateboardet og der blir gjort alt for man ikke må se hans lille fyr! og så kører han lige forbi den lille hæk der ! haha! genialt! eller hvor homer står bag den låste dør "I got a chain saw.. Wrum wrum wrum" hahaa! så den i fredags i Imperial.. dejligt med det der digital visning, men ja.. Rimelig enkel tegnet - heldigvis :) 5/5!

hæhæ, total fed scene.. STAY BACK, I got a chainsaw.! til dem der ikke har set den, here you go

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.