Simpsons The Movie

  • Så den lige i går og må da indrømme at den faktisk er rigtig morsom. Humoren er i god stil med hvad man ser i serien. Historien syntes jeg egentlig er fin nok og passer fint til den længere film.


    Kan godt anbefales hvis man kan lide humoren i serien er man ikke så vild med serien tror jeg dog også filmen vil falde igennem.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Så den lige i går og må da indrømme at den faktisk er rigtig morsom. Humoren er i god stil med hvad man ser i serien. Historien syntes jeg egentlig er fin nok og passer fint til den længere film.


    Kan godt anbefales hvis man kan lide humoren i serien er man ikke så vild med serien tror jeg dog også filmen vil falde igennem.


    Jeg tror ikke der findes mennesker på denne jord som ikke kan lide Simpsons 8o selv min far på 62 ser det hver dag.

  • Quote

    Originally posted by Ghe2


    Jeg tror ikke der findes mennesker på denne jord som ikke kan lide Simpsons 8o selv min far på 62 ser det hver dag.


    Jeg har mødt nogle få og tænkt at de da må være små skøre :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Haha ja mener også at jeg har mødt en eller 2 der syns det en dårlig serie, men det forstår jeg slet ikke.


    Ang. filmen er budgettet ikke lige til flere bio ture li pt så tror jeg må vente til den kommer på dvd. Hvordan er lyd og "effekter" hvis man kan snakke om sådan noget i en simpsons bio film :P Tænker bare hvor meget man muligvis går glip af med et std. fjernsyn sammenlignet med en bio.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Effekter og lyd er ikke noget som stiller krav til en tur i biffen. Jeg var som nogle andre inde og se den til forpremiere hvilket var helt nice :)


    Tegne stilen er den samme som i serien men man kan godt se der er arbejdet på en anden måde. Pænere overgange flere detaljer mere bevægelse i baggrunden.


    Lyden er vel som man må forvente men er jo ikke noget vildt på en film som denne.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Filmen udnytter helt klart widescreenformatet, og så er der generelt brugt helt andre kameraindstillinger end man normalt ser i serien. Dollyture er det mest iøjenfaldende.


    Nej, det er ikke en film, man får vildt meget ekstra ud af, at se i biografen. Meeen man får dog nogle super flotte scener fra bl.a. Alaska, men også fra Springfield. Og der vil man ikke få den samme oplevelse, hvis man ser den på DVD.

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    Filmen udnytter helt klart widescreenformatet, og så er der generelt brugt helt andre kameraindstillinger end man normalt ser i serien. Dollyture er det mest iøjenfaldende.


    Nej, det er ikke en film, man får vildt meget ekstra ud af, at se i biografen. Meeen man får dog nogle super flotte scener fra bl.a. Alaska, men også fra Springfield. Og der vil man ikke få den samme oplevelse, hvis man ser den på DVD.


    Må jeg bare være enig :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Glæder mig sygt meget til at se den her den 3. :clap: de tilhørende trailers gør bare min simpsons sult endnu større! :D Har set frem til filmen siden det kom frem, så er mega spændt :))

  • Jeg var også ekstremt godt underholdt fra start til slut. Jeg vil dog anbefale folk, at se så lidt fra de forskellige trailers som muligt, inden de ser filmen - der var stadig masser af sjove scener som ikke var vist, men alligevel synes jeg, at de måske har afsløret en smule for meget på forhånd.


    Stadigvæk er det dog et must-see for enhver Simpsons fan.

  • har overvejet og se den, men har aldrig været den store "FAN" af simpsons. Men det trailers jeg har set indtil videre ser laaaangtude..

    CPU: Q9450 2.66ghz OC. 3.3ghz - NorthQ Tiger Water Cooling - GFX: Zotac GTX295 - Ram: 8gb A-data, DDR800 - Bundkort: Asus P5Q Deluxe- HDD: WD Velocity 10k RPM - PSU: CoolerMaster Silent Pro M700 -Logitech Z-5500 / Z-10 Speakers.

  • Spiderpig Spiderpig.. Does what ever a Spiderpig Does..
    8 stjerner ud af 5 :D!!!!

    This post has been edited 176 time(s), it was last edited by FarFar^


    The Answer to Life, the Universe, and Everything = 42

  • Quote

    Originally posted by Brition
    Jeg var også ekstremt godt underholdt fra start til slut. Jeg vil dog anbefale folk, at se så lidt fra de forskellige trailers som muligt, inden de ser filmen - der var stadig masser af sjove scener som ikke var vist, men alligevel synes jeg, at de måske har afsløret en smule for meget på forhånd.


    Stadigvæk er det dog et must-see for enhver Simpsons fan.


    Det tænkte jeg faktisk også på...

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Skal se den med kæresten i kbh, selvom det var svært og lokke hende med ind og se den :) Men har vist fået hende overtalt :P Sidst jeg bestemte en film, faldt hun i søvn i biografen... (transformers) :P


    omg, faldte hun i søvn til transformers?! Så er der noget galt 8o (no offense) :P

  • Seriøst har hun narcolepsi eller sådan noget ???


    En ting er at den salgs film ikke siger en noget men at kunne falde i søvn i den larm er sgu da lidt af en præstation er jo ikke fordi den har længere perioder hvor det hele er stille og roligt.


    Se det fra den lyse side næste gang hun vælger en eller anden klam tøse sød suppe film så kan du læne dig tilbage og zzznoorkee løs uden hun kan blive pissed :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy