Tv-serie med Jack Sparrow muligvis i sigte

  • Helt enig, 3'eren sku lukke af, en 4 + SERIE ødelægger det jo totalt :/


    Dog skal 4'eren da ses - er man lidt nød til når de 3 andre er set :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Virker som om der skal spindes guld på en filmserie, som burde være slut..

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Jeg havde nu også helst set at det stoppede med 3'eren.


    Og en tv-serie tror jeg heller ikke bliver særlig god. Jeg går ud fra Johnny Depp ikke selv skal spille Jack Sparrow. En anden skuespiller vil få meget svært ved at ramme samme stemning/stil som Depp gør og det er netop det der gør Sparrow lidt speciel.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • De skulle have været stoppet medens legen er god. Enten skal alle være med på en 4'er, ellers skal de sgu holde. TV-serie idéen tiltaler mig ikke, de eneste serier efter film jeg syntes var ok, var Young Indy og Star Wars Clone Wars.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Jeg synes at idéen med en 4'er er fin nok, og selvfølgelig er det et must at se den, Siden jeg ikke kan få nok af Sparrow. men hvis serien bliver skuffende, så lader jeg da bare vær' med at se den. Simpelt :)

  • Haha en tv-serie ender 100% med at blive et flop. Vi kan f.eks. bare se den halv nye tv-serie; Blade. Det er jo klart noget af det dårligste jeg nogensinde har set. Man skal på ingen måder prøve at lave en tv-serie, når man ikke kan hovedpersonerne fra filmene. Det er en vigtig detalje som vi ser i Blade serien. Den er helt ødelagt med en random wannabe som prøver at spille sej ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Haha en tv-serie ender 100% med at blive et flop. Vi kan f.eks. bare se den halv nye tv-serie; Blade. Det er jo klart noget af det dårligste jeg nogensinde har set. Man skal på ingen måder prøve at lave en tv-serie, når man ikke kan hovedpersonerne fra filmene. Det er en vigtig detalje som vi ser i Blade serien. Den er helt ødelagt med en random wannabe som prøver at spille sej ;)


    Ja, faldt også over den en aften, føj det var dårligt.


    Pirates uden Depp vil bare ikke blive et hit. Og med Depp bliver den jo nok for dyr at producere.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Ja, faldt også over den en aften, føj det var dårligt.


    Pirates uden Depp vil bare ikke blive et hit. Og med Depp bliver den jo nok for dyr at producere.


    Kommer Depp ikke med? :boxed: ok, det bliver et slop så. Ingen Depp, ingen pirates. X(

  • Quote

    Originally posted by Freakshow


    Kommer Depp ikke med? :boxed: ok, det bliver et slop så. Ingen Depp, ingen pirates. X(


    Det kunne jeg næsten ikke forestille mig, sådan en serie ville da blive alt for dyr at producere.

  • Ja tror sku ikke på de kan betale depp uden at springe deres budget, han er jo en ret kendt og skilled skuespiller = dyr i drift :))

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Ja tror sku ikke på de kan betale depp uden at springe deres budget, han er jo en ret kendt og skilled skuespiller = dyr i drift :))


    Det må man sige, han kostede ca. $20.000.000 at have med i Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest. Tænk hvad det kunne løbe op i, hvis han skulle med i en serie... :crazyeyes: