Top 5 - Rock bands!

  • Siden Top 5'ere / Favoritlister er blevet så populært her på vores alles højtelskede forum synes jeg da at vi mangler en til RIGTIG musik. Jeg mener tramperne har en så kan os der rent faktisk hører musik vel for fanden også lave en? :D (no offence trampere :razz: ) Det skal være med bands og ikke sange! :)


    Min Top 5:


    Metallica
    Slipknot
    Guns N' Roses
    Nirvana
    Led Zeppelin



    Der er så mange at det er svært at sætte dem op i en Top 5, men det er sådan min ser ud lige "from the top of my head"

  • Min top 5:


    1. Mudvayne
    2. Rage against The Machine
    3. Linkin Park
    4. The White Stripes
    5. Her kan alle de der, Greenday, W/E komme men har faktisk kun de 4 øverste som jeg normalt hører :)

  • 1. Metallica
    2. Rammstein
    3. Foo Fighters
    4. Linkin Park
    5. Audioslave // Green Day


    Glæder mig som et barn til den 13. juli :hb:


    Har sikkert glemt mange, men det er disse jeg lytter mest til i "rock-genren" for tiden

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Her er mine:


    Rammstein
    Metallica
    System Of A Down
    Slayer
    In Flames


    De to øverste hører jeg mest, men de er vel også de største rock/metal bands ever?! :hb:


    Btw; god idé med denne tråd!


    PrideOfTheWest


    Ps. ALLE FODBOLDINTERESSEREDE ESBJERGGENSERE; HUSK NU AT MØDE OP I LÅSBY I MORGEN, OG STØT HOLDET MOD SIF! Gider ikke hvis min m8 og jeg er de eneste, der kommer til kampen, da det kun er en træningskamp :P

  • 1. Audioslave (synd de IKKE findes mere)
    2. Live
    3. Metallica
    4. The Killers
    5. Kashmir


    taget ud fra dem jeg hører mest.


    Mvh Stubkier

  • Quote

    Originally posted by PrideOfTheWest


    Hvorfor?


    Hvorfor det er synd de ikke findes mere? eller hvorfor de ikke findes?


    De kunne ikke mere sammen og så har chris cornell udgivet et nyt solo album, og de andre fra bandet spiller vist nok et par koncerter i USA sammen med de andre fra Rage against The Machine -så der går lidt rygter om at Rage against The Machine finder sammen igen.


    Mvh Stubkier

  • Nårh det var det du mente! Du havde nu skrevet "Audioslave (Synd de findes mere)" og det kunne jeg ikke rigtigt få til at passe sammen, grundende i mit meget kreative spørgsmål; "Hvorfor?" :D


    Mvh. PrideOfTheWest!

  • 1. Led Zeppelin
    2. The Who
    3. AC/DC


    De eneste jeg sådan set hører :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Hører egentlig slet ikke særlig meget rock, men elsker Rage Against the Machine fordi de blander lidt andre genrer ind i deres rock, hovedsageligt hiphop. Kan egentlig heller ikke lide hiphop, men den måde de blander de genrer (rapcore) på lyder IMO suverent. Både RATM, red hot chili peppers og linkin park har lavet rapcore.


    Det bliver noget i stil med:


    1. RATM
    2. Red Hot Chili Peppers
    3. The White Stripes
    4. Linkin Park
    5. Ville være synd ikke at smide Pink Floyd ind her ;)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Rammstein
    Metallica
    Nirvana
    Rage against the Machine
    The White Stripes


    :9xo


    Edit:
    Slettet Linkin Park, kun nogle sange som er fede.. Rage against the Machine er på istedet for! :clap:

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet 2 gange, sidst af Awokeneyes ().

  • Hvad sker der med alle dem der poster Linkin Park?! Deres nye numre er sgu blevet alt alt for mainstream og kedeligt.. Deres gamle numre var klasse. indtil man havde hørt dem alle sammen 1000 gange, så blev de kedelige.. Synes linkin Park er fint musik, men klasse rock er det bestemt ikke..


    Bare min mening.. Undrede mig bare over alle dem der skrev linkin park på..

  • Heller ikke alt Linkin Park jeg kan lide hvertfald. In the End og Numb osv er ikke numre jeg har været vilde med. Egentlig tror jeg Session er mit favorit nummer, eller a place for my head.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com