Die Hard 4

  • Hey!


    Nogen der har været inde og se den? Skal ind og se den i aften, glæder mig helt vildt :D

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Yes, var inde at se den igår aftes - Var ganske godt underholdt!


    Lyder godt! Lige så god som de andre ?

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Ikke så god som de gamle efter min mening.. men bestemt den bedste actionfilm i lang tid.. 110% værd at bruge 2 timer på...


    Det beviser jo bare at selv den dårligste Die Hard film er bedre end 99.99% af alt det andet lort :D


    Fed Film.. jeg nød den meget..


    Fed7haS

  • Det er en kanon fed film, meeen lige en tand for urealistisk. De forrige Die Hard film var da også lige på kanten, men her bliver det sq lidt for meget.


    Tænker især på F16-scenen.

  • Quote

    Originally posted by Huba_99
    Det er en kanon fed film, meeen lige en tand for urealistisk. De forrige Die Hard film var da også lige på kanten, men her bliver det sq lidt for meget.


    Tænker især på F16-scenen.


    F-35?

  • Det må jeg sige!


    Jeg blev virkelig positivt overrasket over hvor god den er :) Synes helt klart den var pengene værd, og så skadede det bestemt heller ikke at have en super sød pige som man kunne nusse ved siden af en :9xo


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Det må jeg sige!


    Jeg blev virkelig positivt overrasket over hvor god den er :) Synes helt klart den var pengene værd, og så skadede det bestemt heller ikke at have en super sød pige som man kunne nusse ved siden af en :9xo


    Det lyder lidt gay.. :$

  • Så den igår(fredag) og må sige den er sku skide god :P. Den holder ligeså godt som de gamle, bruce willis kan stadig være gammel, sej og rapkæftet på samme måde :D. Samtlige skuespiller klare det godt, og det er alt i alt en god actionfilm!

  • Evt. SPOILER:


    Har lige set sammen med kæresten! Og vi begge var godt underholdt, men jeg må også sige at der var nogle ting som var for urealistiske (Især F35 scenen) og nogle gange hvor man godt kunne være lidt "træt" af at Mccaine ALDRIG kunne dø.....Men overordnet helt klart en film der var værd at bruge sin tid på!


    Og igen så er heltens evindelige overlevelses evne, det der kendetegner en typisk Action film, så det var jeg forberedt på!


    Men der var en helt anden ting jeg synes var nederen, og det var at i Biocity Odense hvor vi var inde at se den, der var billedkvaliteten virkelig dårlig! Ved ikke om der gik et eller andet galt ved fremvisningen da vi var inde og se den, eller om der bare er nogle mærkelige "filtre" på den film der gør at den ser sløret, misfarvet og uskarp ud!!? Andre der har oplevet det?