Pirates of the Caribbean 4


  • Synes det lyder godt at Bloom og Knightley ikke er med mere. De var efter min mening seri'st dårlige, og deres kærligheds historie meningsløs.
    Depp og Rush er de klart bedste skuespillere i serien, og de har også de mest interessante figurer. Kunne være spændende at se/høre nogle flere historier med dem.


    Ved dog ikke rigtig hvad jeg synes om det der sci-fi de vil køre ind over. Er ikke sikker på at det passer godt ind i universet. Men der kan jo nå at ske jævnt mange ting inden 2011.

  • Efter min mening burde filmene stoppe her efter 3'eren selv om der jo blev lagt op til en 4'er i slutningen af 3'eren.


    De lider efterhånden af at det bare er et show i computergrafik og lydeffekter og at den næste bare skal være vildere end den forrige på bekostning af en god film (3'eren var dog langt bedre end 2'eren som jeg blev meget skuffet over. Ved bedømmelse af computerspil bruger man udtrykket gameplay som er langt vigtigere end grafik og lyd. Ved ikke lige om der er noget lignende ved film.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Synes man skal stoppe mens legen er god, men sådan går det vel næppe.


    Havde nu foretrukket en triologi, men man kan da stadig håbe. Indtil videre er det da kun et rygte.

  • Den første Pirates var klart den mest interessante, den handlede om mere end bare effekter, og plottet var rigtig fedt..
    Orlando og Kiera hæmmede heller ikke filmen ret meget, da de spillede rimeligt (dog ikke direkte godt).



    2'eren og 3'eren har for mit vedkommende, slet ikke kunne nå 1'eren til sokkeholderne. Væk er det fede plot fra 1'eren (Nu handler det bare om hele verden).
    "Humoren" er blevet alt for simpel i forhold til den første film. Det, der var sjovt i 1'eren, var måden Jack spillede på, de underlige situationer, og ikke mindst replikkerne, for slet ikke at nævne alle de vanvittige historier om ham.


    I de nyere i serien, der minder "humoren" ærlig talt om et klip fra Break.com. Den er alt for simpel, ganske enkelt. Et glimrende eksempel på dette er i 3'eren i Singapore, hvor en ABE tænder en kanon med en kineserhat på... :$ Så lavt sank 1'eren ALDRIG, den holdt sig faktisk oppe hele vejen.


    Og sidst man ikke mindst, så klæder det ikke Jack at være ærlig, som i den sidste.



    Med alt dette sagt, så bliver der jo nok lavet en 4'er, og der er da håb, hvis de går lidt tilbage mod 1'eren, der var lidt mere en "feel-good" film.
    Og producenten bør self droppe ALT, der hedder den flyvende Holænder, Kraken og andre alt for platte væsener.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet en gang, sidst af chili ().

  • som major pirates fan - så må jeg sige jeg glæder mig virkelig meget...


    Jeg elsker alle 3 film - 2'eren er dog den mest kedelige af dem synes jeg...


    Og jeg forstår ikk hvorfor folk ikk kan lide Kiera og Orlando's skuespil - jeg synes det var en rigtig fed side historie i alle 3 film...

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • 1eren er genial
    2eren fortryder jeg at have set
    3eren var ok


    4eren lyder alt for fed, jules verne´s historier er fandme noget af det bedste sci-fi der findes.


    iøvrigt syntes jeg absolut heller ikke at der er noget i vejen med knightley og bloom´s sjuespil. orlando lider bare lidt under at så mange unge tøser forguder ham... men det er jo ikke hans skyld.

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

    Rettet en gang, sidst af Jepson ().

  • Quote

    Originally posted by Jepson
    1eren er genial
    2eren fortryder jeg at have set
    3eren var ok


    4eren lyder alt for fed, jules verne´s historier er fandme noget af det bedste sci-fi der findes.


    iøvrigt syntes jeg absolut heller ikke at der er noget i vejen med knightley og bloom´s sjuespil. orlando lider bare lidt under at så mange unge tøser forguder ham... men det er jo ikke hans skyld.


    Jules Verne har nogle fantastisk spændende historie, som jeg gerne så i moderne filmudgaver. Nogle af dem har vidst været lavet, men ikke med et kæmpe budget eller god instruktør bag sig.


    Måske det kunne være interessant i en 4 film, men på den anden side synes jeg slet ikke det høre til i det univers. Jules Verne fortjener næsten sit eget, imo.