Diablo & WoW

  • Legendary Pictures som bla. har været bag 300, superman returns, lady water, batman begins og mange andre film har set et par nye på plakaten.


    På listen over film som de har gang i produktion af finder man bla. Diablo og World of Warcraft.


    Det bliver sgu da lidt sjovt at se hvad de kan få ud af de to spil som film...

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Hvis Diablo-filmen kunne blive lavet i samme stilart som 300, så kunne den være interessant.


    Ja jeg tror også det kunne blive et rigtig spændende projekt hvis de kan få fortalt historien på en god måde. Jeg ved bare ikke syntes det er meget historie og person udvikling på den korte tid en film nu er, men bliver da spændende at se så meget er sikkert :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg glæder mig bestemt til at se hvad de får stykket sammen mht. Diablo filmen, det er jo et herligt univers :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Ja jeg tror også det kunne blive et rigtig spændende projekt hvis de kan få fortalt historien på en god måde. Jeg ved bare ikke syntes det er meget historie og person udvikling på den korte tid en film nu er, men bliver da spændende at se så meget er sikkert :)


    Synes nemlig ikke historien er meget omfangsrig, så en interessant vinkel ala 300 kunne være fedt.


    Praktisk talt, så synes jeg hele stemningen fra den film passe perfekt, men nu skal filmen jo nødig bliver 300 bare med en ny titel.


    Finder det også interessant, hvem man vælger som skuespiller til helten. Skal det være en kriger, troldmand eller bueskytte. Har man 300 i mente tænker man kriger med det samme, men kunne efter min mening være interessant med en anden figur.


  • Ja kommer selvfølgelig an på hvordan man ser på det. Men personens udvikling er en stor del af historien. Ellers er der jo de forskellige folk i byen som har værd deres.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • hvorfor fik de ikke uwe boll til at lave den :razz:

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Haha karse hvor er du sjov!! :P. Ej hvis Uwe Boll laver noget ud af blizzard's spil så tager jeg personligt til tyskland for at slå ham ihjel med en wienerpølse!!


    Og nej, filmen er ikke baseret på WoW men på Warcraft universet. Har aldrig hørt at der sku laves film ud af Diablo, men Warcraft hørte jeg for lang tid siden.


    Glæder mig til at se et resultat, håber bare det er godt :).

  • Yes sir siger jeg bare...


    Jeg er da pisse ligeglad med om historien er åndsvag, det her projekt har jeg ventet på siden jeg var en ung purk, der spille diablo for første gang!


    Der skal da bare være pisse fede effekter med, og ting/mobs man kender fra spillet med, så er jeg glad! :D

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

    Rettet en gang, sidst af AbeTis ().

  • Det kan da næsten kun gå hen og blive en fiasko.. Det tror jeg simpelthen ikke på at man kan gøre ordenligt..


    Det bliver da sikkert en fed nok Fantasy film.. Men, hvis man virkelig har sat sig ind i Warcraft verdenen, så tror jeg nemt man kan blive skuffet... Det kommer selvfølgelig an på, hvem der kommer til at lave filmen.. :)


    Men glæder mig !


    EDIT: ups.. Der var skrevet på hvem der skulle lave den.. Tjah.. hvis den kommer til at minde om 300, effektmæssigt, bliver det da en god tur i biffen ligemeget hvor ringe historien er :P


  • Sjældent en film lever op til de hardcore fans forventninger. Om det så er fra bog til film eller fra computerspil til film.


    Tror dog det er nemmere at få en god historie ind i Warcraft end i Diablo, men som what nævner, hvis man i Diablo fokusere på heltens udvikling, så tror jeg det kunne virke.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Sjældent en film lever op til de hardcore fans forventninger. Om det så er fra bog til film eller fra computerspil til film.


    Tror dog det er nemmere at få en god historie ind i Warcraft end i Diablo, men som what nævner, hvis man i Diablo fokusere på heltens udvikling, så tror jeg det kunne virke.


    Jeg kan bare ikke forestille mig hvordan det skulle gøres, men de kommer vel op med et eller andet overraskende. :)

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Sjældent en film lever op til de hardcore fans forventninger. Om det så er fra bog til film eller fra computerspil til film.


    Tror dog det er nemmere at få en god historie ind i Warcraft end i Diablo, men som what nævner, hvis man i Diablo fokusere på heltens udvikling, så tror jeg det kunne virke.


    Warcraft er måske lettere at gå til (mht. at lave en film om), men der er altså meget i Diablo som er ret spændende. Desuden behøver der heller ikke kun være en helt jo.

  • Nu mangler vi bare en Half-Life film... VIL HA!! :P

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Quote

    Originally posted by KreaTive
    Nu mangler vi bare en Half-Life film... VIL HA!! :P


    Ja damn det kunne være nice.


    Nu er de hvertfald i gang med at lave Hitman filmen, og jeg glæder mig meget til at se den, selvom den nemt kunne gå hen og blive dårlig. http://www.imdb.com/title/tt0465494/

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Originally posted by MvK


    Ja damn det kunne være nice.


    Nu er de hvertfald i gang med at lave Hitman filmen, og jeg glæder mig meget til at se den, selvom den nemt kunne gå hen og blive dårlig. http://www.imdb.com/title/tt0465494/


    Er ikke så vild med skuespilleren de har valgt, men lad os nu se om han kan mane min skeptis i jorden.


    havde personligt set Jason Stratman som Hitman.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Er ikke så vild med skuespilleren de har valgt, men lad os nu se om han kan mane min skeptis i jorden.


    havde personligt set Jason Stratman som Hitman.


    Mener du Jason Statham? Ham kunne jeg ihvertfald godt forestille mig som Agent 47. Jeg er enig i at den valgte skuespiller umiddelbart ikke er et godt valg. Han kan selvfølgelig overraske.
    En anden skuespiller jeg synes ville være god er Christian Bale. Han er efter min mening en af de absolut bedste skuespillere for tiden.


    Med hensyn til Diablo og WoW som film så kunne det da rigtig nok være interessant at se hvad de får ud af det. Jeg synes dog tit at disse film skuffer fælt. Nogle jeg lige kan komme i tanke om er Dungeons & Dragons, Mortal Kombat og Street Fighter.
    Hvis jeg fik tilbudt dem på dvd gratis så ville jeg squ takke nej. Det er jo mobningsgrundlag at have dem stående.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------