Leder efter en sang tråden

  • Hej.


    Jeg lavede lige en tråd, hvor i kan spørge efter sange.


    Jeg gør dette på grund af jeg har set mange tråde for nylig, så hvorfor ikke holde dem i en tråd.


    Jeg kan forresten starte


    Hvem er det der har sunget noget i stil med


    The ground were we stand
    With the flag held in our hand
    Was first the redmans ?

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB


  • Enig, man kan lige smutte en tur i Google, det tager kun 5 minutter :cheers:

  • Takker


    Ja, men uheldigvis er dette jo ikke tilfældet


    Så det ville være rart med en tråd beregnet til dette, i stedet for at film & musik skal indeholde en masse tråde hvor der er 1-2 svar i. (En der svarer og en der siger tak :P)

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Originally posted by Dumpen
    Takker


    Ja, men uheldigvis er dette jo ikke tilfældet


    Så det ville være rart med en tråd beregnet til dette, i stedet for at film & musik skal indeholde en masse tråde hvor der er 1-2 svar i. (En der svarer og en der siger tak :P)


    Men ja, synes også ideen er fin nok, trods alt.

  • Hvad hedder sangen i den nye reklame for "My name is earl" hvor ham den tykke bror synger med på en sang?


    Den er rimelig kendt.


    Jeg kan lige skrive noget tekst når den kommer igen.


    EDIT: Fandt ud af sangen hedder Cyndi Lauper - Time after Time


    Ps. hvis moderatorne vil indville i at lukke tråde der omhandler søgning af sange og henvise til denne tråd (plus eventuelt gøre den sticky) så tror jeg tråden bliver bedre.


    I kan eventuelt se en tråd som det kører for på myid/sveden


    http://myid.dk/viewtopic.php?t=2849

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

    Rettet en gang, sidst af Dumpen ().

  • Jeg syntes ikke denne tråd en en specielt god idé, for folk kigger vel ikke tråden igennem bare for at se om de kan hjælpe andre med at finde titlen på et nummer.
    Så hvis der er mange der skriver, og tråden bliver lang - så går de tidligere svar i glemmebogen, og folk ser ikke hvad man har skrevet.


    Syntes det er fint nok at folk laver single tråde :)

  • Quote

    Originally posted by Shiver
    Jeg syntes ikke denne tråd en en specielt god idé, for folk kigger vel ikke tråden igennem bare for at se om de kan hjælpe andre med at finde titlen på et nummer.
    Så hvis der er mange der skriver, og tråden bliver lang - så går de tidligere svar i glemmebogen, og folk ser ikke hvad man har skrevet.


    Syntes det er fint nok at folk laver single tråde :)


    1. Tror nu nok folk kigger tråden igennem udelukkende for at hjælpe.


    2. Er jo ikke fordi de tidligere svar er relevante overfor senere efterspørgsler.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Hvis nogen kender denne sang så er i for seje

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W