45 min. langt musik nr.

  • Hvad med repeat ?
    Så den spiller samme nummer igen og igen ?


    Ellers er der jo sådan nogle body-work-out CD'er..


    Men tror ikke de køre samme beat hele vejen igennem..


    Der er jo bare en masse sammenmixede numre..

  • Quote

    Originally posted by dna


    Puha...høre sådan noget så lang tid i streg er da lige til at få tyndskid af. Men nu er min musiksmag også mere sofisti...øh...anderledes :$


    - Anders


    hahah.. indeed. :$

  • Quote

    Originally posted by dna


    Puha...høre sådan noget så lang tid i streg er da lige til at få tyndskid af. Men nu er min musiksmag også mere sofisti...øh...anderledes :$


    - Anders


    AARGH!!! :boxed: der er jo ingen ende på lortet, det er sku lige til at græde over hvor lidt evne og kreativitet det musik indeholder, det er bare en hård bass på 4/4 hele vejen igennem, og en kælling der kommer med åndsvage kommentarer... Hahahah, det bliver mere og mere morsomt jo mere jeg hører det, grow up for helvede.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Originally posted by SplatDK


    haha det er jo ingenting, prøv lyt til dette


    lørdags hygge


    Ej, stop forfanden, det er simpelthen for morsomt det der!!! :))


    youtube kommentar "this sounds like my computer is crashing while i'm listening MUSIC. damn.."
    so true.


    eller den her: "music is whatever you want it to be, to me that is a ridiculously annoying noise, to someone else it is music, i say let the morons enjoy there noise"

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet en gang, sidst af MvK ().

  • Det link som SpaltDK smed er jo langt fra hvad hardstyle er, det der var en optagelse fra en live koncert, det er LANGT fra det samme.
    Hvis i ikke bryder jer om hardstyle, så lad dog for fanden vær med at være i nakken på dem som kan? Du kan lide pop, rock whatever, nogle kan bedst li' techno & sådan er vi jo.
    Ikke fordi jeg selv bryder mig om linket, men generalt er der alt for mange som bruger deres tid på at hakke ned på folk der lytter til fx hardstyle.

  • Quote

    Originally posted by MoO
    Det link som SpaltDK smed er jo langt fra hvad hardstyle er, det der var en optagelse fra en live koncert, det er LANGT fra det samme.
    Hvis i ikke bryder jer om hardstyle, så lad dog for fanden vær med at være i nakken på dem som kan? Du kan lide pop, rock whatever, nogle kan bedst li' techno & sådan er vi jo.
    Ikke fordi jeg selv bryder mig om linket, men generalt er der alt for mange som bruger deres tid på at hakke ned på folk der lytter til fx hardstyle.


    Jeg kan ikke selv lide klassisk musik, men forstår godt folk kan lide det. Jeg kan heller ikke selv lide Hardstyle, men forstår ikke folk kan lide det. Der er da noget der driver mig til at udforske primaternes adfærd: http://www.youtube.com/watch?v=tyAvaLsLFl8

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • MvK: Jeg forstår heller ikke folk der ikke gider bruge skoletiden på at lære at læse. Så vidt jeg kan se, er der absolut ingen i tråden der spørger efter din mening omkring musikken, så hvorfor bruger du overhovedet tid herinde, hvis du har så stort et had til det? Jeg kan da heller ikke fordrage alt det mainstream musik der spilles i radioen, men derfor render jeg da ikke rundt og spiller åndssvag overfor alle der hører det. Hver sin smag.


    Til trådens oprindelige spørgsmål, vil jeg nok støtte folk i, at du næppe finder noget med det samme beat i 45 minutter. Det ville da også blive forfærdeligt kedeligt. Som Bubbi siger, der er masser af albums derude med en masse sange der er mixet sammen med en flydende overgang. Det er nok det mest ideelle.


    Alternativt kunne du jo selv rode lidt med en sang i Audacity eller lignende og simpelthen gentage den i 45 minutter. En oplagt sang som nok skal få pulsen op er jo Blade Theme. Du har sikkert hørt den. Ellers så er Voodoo & Serano - Blood Is Pumpin også god.


    Personligt ville jeg dog foretrække førstnævnte ide, men det er naturligvis op til ham selv.

  • Hmm, jeg kan da godt lide blade theme osv, det indeholder i det mindste lidt variation. Kan også lide prodigy og meget andet, men det der er simpelthen så nemt at lave, alle med en computer kan vel lave det, det indeholder jo absolut ingenting. Det er bare en meget simpel bass og noget random synth, og så noget vokal som ikke giver nogen mening ("this party is going crazy!" osv.) Forklar lige hvilket lys i ser i lortet.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Originally posted by MvK
    Hmm, jeg kan da godt lide blade theme osv, det indeholder i det mindste lidt variation. Kan også lide prodigy og meget andet, men det der er simpelthen så nemt at lave, alle med en computer kan vel lave det, det indeholder jo absolut ingenting. Det er bare en meget simpel bass og noget random synth, og så noget vokal som ikke giver nogen mening ("this party is going crazy!" osv.) Forklar lige hvilket lys i ser i lortet.


    Der er sjovt nok mange som påstår at alle kan lave musikken, at det er så simpelt selv børn kan finde ud af det. Af en eller anden grund, er det alligevel et fåtal der får succes med det. Du kan roligt regne med at toppen indenfor hardstyle og sågar jumpstyle, tjener svedige summer for de få timer ad gangen de spiller, og derfor undrer det mig, at når det er noget alle åbenbart kan lave, hvorfor flere folk så ikke udnytter, hvad du åbenbart mener er lettjente penge.

  • Quote

    Originally posted by Brition


    Der er sjovt nok mange som påstår at alle kan lave musikken, at det er så simpelt selv børn kan finde ud af det. Af en eller anden grund, er det alligevel et fåtal der får succes med det. Du kan roligt regne med at toppen indenfor hardstyle og sågar jumpstyle, tjener svedige summer for de få timer ad gangen de spiller, og derfor undrer det mig, at når det er noget alle åbenbart kan lave, hvorfor flere folk så ikke udnytter, hvad du åbenbart mener er lettjente penge.


    Jeg vil da skide på hvor mange "svedige summer :))" de tjener. Lige i det de laver sådan et nummer, er de da stemplet (indsæt nedladende ord her) for resten af deres liv.
    Der er sikkert mange folk i denne verden der ved at gøre et eller andet forholdsvist nemt, kunne tjene ret mange penge, men det er jo ikke ensbetydende med at de ville gøre det.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com