stargate atlantis hvad næste ep

  • hejsa har lige set stargate atlantis seson 3 færdig. og i det sidste afsnit der hedder "first strike" skriver de til sidst "to be continued" noooooo tænkte jeg da.


    nu har jeg lige kigget lidt rundt på nettet og jeg kan sku ikke finde noget om sæson 4 nogen steder. så her er mit spørgsmål. er det stargate SG1 sæson1 EP 1 der er efterfølgeren dertil eller hva sker der

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    hejsa har lige set stargate atlantis seson 3 færdig. og i det sidste afsnit der hedder "first strike" skriver de til sidst "to be continued" noooooo tænkte jeg da.


    nu har jeg lige kigget lidt rundt på nettet og jeg kan sku ikke finde noget om sæson 4 nogen steder. så her er mit spørgsmål. er det stargate SG1 sæson1 EP 1 der er efterfølgeren dertil eller hva sker der


    Atlantis er en spinoff-serie af Stargate SG-1, som startede, hvor filmen slap.


    Ser meget frem til sæson 4. En kæmpe dødbider at vente på fortsættelsen.


    Imellemtiden stener en ven og jeg dog de første afsnit.


  • Spillet bliver vidst ikke til noget.


    Uofficielt er det blevet aflyst, desværre

  • Quote

    Originally posted by w00tage
    Hmm, Lad os lave en "Travia"


    Hvad sker der første gang SG-A kommer til atlantis ?


    den der svare rigtigt kan stille det næste spørgsmål.


    Byen bliver oversvømmet, men Dr. Weir (Staves det sådan?) kommer tilbage i tiden og kan forhindrer det sker "anden" gang.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Byen bliver oversvømmet, men Dr. Weir (Staves det sådan?) kommer tilbage i tiden og kan forhindrer det sker "anden" gang.


    rigtigt!

  • Hejsa.


    Serson 11 af SG1 ( Som også er den sidste ) skulle starte medio juni.
    Serson 4 af atlantis, skulle også starte ca samme tid, her kan jeg så sige at Carter joiner in i ( fra ) afsnit 4-5 ) og bliver en fast del.


    battlestart Galactia, starter ca august.


    Er der mere i hardcore SG fans vil vide ??


    Mange af disse informationer kan også findes på kanalen som viser alle præmierne på hvert afsnit før andre kanaler ( bruger den ikke selv) : http://www.scifi.com/


    Sider selv og sumper på en gennemgang af alle afsnit i SG1, før afslutningen.


    Her opdager jeg den største forandring i serien, som de fleste nok over ser, måske det bare er mig der er fanatisk, men en Goaül, " føder sine børn " via en queen eks. Heartor i de tidlige afsnit, senere finder man en lave fra " tokra" som er den frste, denne føder små larver uden om det agiske som " heartor " føder i et kar med kogende vand....



    Måske det bare er mig..... er lidt fanatisk.. har mange andre eks :)


    Ser frem til en KANON afslutning, på SG1.


    Mvh
    DoneDane :cheers:

  • har hørt rugter om at der kommer en ny sipn-off serie der hedder Stargate: universe, hvor vi bl.a. får at vide hvad den 9. chevron (tegn) skal bruges til.


    vi ved jo allerede at 7 chevrons (tegn) skal bruges til at rejse rumdt i vores galakse og den 8. chevron skal bruges til at rejse til Atlantis.


    for jer der fatter hat... der er 2 "låse" der er gemt under ramperne eller pidestalerne og kan kun ses i få scener hvor det graver et gate op eller lignende...


    prøver lige at finde link om SG:U


    EDIT:
    here we are...
    http://forum.nitescifi.com/index.php?topic=9195.0


    med link til inerview og det hele


    desuden er Stargate æavet til en (meget dårlig) tegnefilm der ikke gik så godt, ved ik om i har hørt om stargate: Infinity

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet 2 gange, sidst af Foxx ().

  • en rettelse det 8 tegn bruges til at rejse til " Nære galakser " ( nabo?)


    Ikke blot pegasus, da det 8 tegn også brugse da Jack rejser til Asgard´s galaxe, dette kan se i det afsnit hvor han første gang får downloadet viden fra " the asient " . ( hvis det skal være kan jeg godt finde nr.)


    I serson ti bruges også " supergate " som er en gate til the orion´s skibe, men også en til større afstand !


    også i andre afsnit bruges det 8 tegn, selv om det er få.


    Tror i første omgang du tænker på det spil man ville have lavet, det hed SGU ( som jeg husker det )


    Atlantis er foreløbigt planlagt i yderligere 5 sersoner, men mon ikke vi rammer de ti, inden man laver en ny spoinoff, så man kan skifte skuespillere som ikke orker mere. Det er "kun" carter som forsætter, dog ved jeg at richart dean ( Jack ) skule have et par gæste roller i STA.


    Mvh
    DoneDane