Spider man 3 - En skuffelse!

  • Så var jeg lige på snige præmiere igår (d. 30-4-07) på spider man 3...


    Jeg skal nok lade være med at afslører for meget, jeg har holdt meget af 1 og 2eren, og så derfor nok frem til 3eren... men nej hvor jeg blev lidt skuffet over den...


    Den var alt for forudsigelig :(

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Det var sgu en skam.
    -Så nøjes jeg med den på DVD.


    Var det slutningen der var forudsigelig, eller bare hvad der skete efterhånden?

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Har aldrig været af den opfattelse at Spiderman-filmene var noget mega fantastisk, men de er nogle gode popcornfilm, så andet forventer jeg ikke af 3'eren.


    Gode effekter, fed lyd og en ond Spiderman ! :clap:


    Erhm ja, og Kirsten Dunst :T

  • man kunne bare forudsige alt hvad der ville ske... også slutningen...


    Ja filmen går ind under film med fed lyd og gode effekter.. andet er den film desværre ikke værd :( men 1eren og 2eren er gode sys jeg..


    sys sku stortset altid at en 3er er et flop

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Originally posted by jK^
    man kunne bare forudsige alt hvad der ville ske... også slutningen...


    Ja filmen går ind under film med fed lyd og gode effekter.. andet er den film desværre ikke værd :( men 1eren og 2eren er gode sys jeg..


    sys sku stortset altid at en 3er er et flop


    Synes ikke 1'eren var specielt fantastisk, hvori 2'eren faktisk var overraskende god. Synes ofte 2'ere falder til jorden.

  • Quote

    Originally posted by jK^


    sys sku stortset altid at en 3er er et flop


    Så vidt jeg ved kommer der så 7 spider man film, så nu må vi se hvad det bliver til.. Tror måske de 3'ere der ofter går i vasken skyldes, at man finder på historierne efter den respektive forgænger har vist sig at være et hit.. Med spider man er det lidt noget andet, da figurene og historien jo har eksisteret længe


    OT: Tobey skal vist i gang med steoriderne for at leve op til den 'ægte' spider man :)


    [Blocked Image: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/b/b3/ASM519_COV.jpg/200px-ASM519_COV.jpg]

  • Quote

    Originally posted by Schultz
    OT: Tobey skal vist i gang med steoriderne for at leve op til den 'ægte' spider man :)


    sådan har han jo ikke set ud altid, det er jo noget med at han skal følge med tiden. jeg så noget dokumentar om Star Wars, hvor der var en actionfigur fra dengang de første film blev lavet, og så en fra da de nye blev lavet. begge var af Luke Skywalker, men der var da markant forskel på overkroppen, udelukkende fordi vores idéer om hvordan en helt skal se ud, har ændret sig. Et eller andet sted synes jeg det er lidt irriterende at det skal være sådan, når nu han ikke så sådan ud dengang.

  • Quote

    Originally posted by secz


    sådan har han jo ikke set ud altid, det er jo noget med at han skal følge med tiden. jeg så noget dokumentar om Star Wars, hvor der var en actionfigur fra dengang de første film blev lavet, og så en fra da de nye blev lavet. begge var af Luke Skywalker, men der var da markant forskel på overkroppen, udelukkende fordi vores idéer om hvordan en helt skal se ud, har ændret sig. Et eller andet sted synes jeg det er lidt irriterende at det skal være sådan, når nu han ikke så sådan ud dengang.


    Så det også, faktisk ret slæmmende :S

  • Er også lige vendt hjem fra en omgang Spiderman 3...
    De 2 timer og 20 min kunne jeg godt have brugt bedre... men min datter kunne lide den (der skal heller ikke så meget til)

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Er også lige vendt hjem fra en omgang Spiderman 3...
    De 2 timer og 20 min kunne jeg godt have brugt bedre... men min datter kunne lide den (der skal heller ikke så meget til)


    Jeg er lidt en sucker for goe effekter osv. samtidig skal der ikke så meget til at more mig :)


    Så jeg syns nok også den er meget go.. Ikke særlig tit jeg har set en film jeg syns er direkte ringe eller havde lyst til at slukke for..

  • Quote

    Originally posted by xt0m


    Prøv 'Sunshine'.. :boxed:


    Hva nu hvis jeg ikke tør ? :D


    Men ok, har stort set kun hørt dårlige reaktioner fra den.. Må nu også indrømme at konceptet virker temmelig, hvis ikke extremt elendigt..

  • Tjah, den var fin nok - som en god underholdningsfilm.
    Den var ret forudsigelig, ligesom 2'eren og 3'eren, men special-effekterne reder den.


    Ikke at den var et filmisk mesterværk, men det var nu god underholdning synes jeg.


    I øvrigt også verdens dyreste film - 300 mio. dollars blev der brugt på den!


    :)

  • Jeg har også set den. Syns den var ret god, men nu er det også fordi, at jeg havde begrænsede forventninger til den. En go' popcornsfilm...


    Jeg har ikke set Sunshine, og noget kunne tyde på, at det er fino :D Gemmer alligevel pengene til Pirates 3, som i øvrigt ser fantastisk fed ud (I hvert fald traileren i biffen med fuld suround sond osv.)


    En film, man ikke gider se = Ghostrider...!


    Så også Blood Daimond idag... og det er nok den film, jeg vil huske mest...!

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet en gang, sidst af chili ().

  • Quote

    Originally posted by Zjapper
    Så den også igår, selve filmen var intet at råbe hurra for, men effekterne - GUF! Har aldrig i mit liv set noget så godt lavet...


    Jeg syndes nu der er mange film der har lige så gode effekter enda bedre.. filmen led en del under for voldsom brug af CGI der mange steder var latterligt tydeligt.. Gode effekter er når man ikke ser noget til dem :) forstået på den måde at hvis de er lavet ordenligt så stopper man ikke op og tænker på at det er en effekt.. man følger bare med.. :)


    Filmen syndes jeg til dels var for langtrukken.. syndes stadig spiderman 2 er den bedste i serien..


    Fed7haS

  • Har egentlig aldrig synes at Spider-Man filmene har været særlig gode. Der er mange steder hvor det ser falsk ud, specielt når han svinger sig rundt.


    Og så er der lidt for meget tudefjæs over ham. Jeg ved godt at i tegneserierne kæmper han også en del med personlige problemer, men det er for meget i filmene og så bliver det plat.


    Edderkoppen trænger squ til krisehjælp!

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------