hvem er det lige der synger

  • Hej igen


    Så skal jeg bruge lidt hjælp med det nyt nummer hvor der er samplet noget Supertramp ind over....

    ASUS P5Q se
    Intel Core 2 Duo E8400
    Asus ati 4870 512mb
    4gb Corsair XMS2 1066mzh
    Disk Seagate 500gb
    Logitech G15 + Logitech G5 mus
    Asus ws222 22" lcd

  • Øhm hvis vi fik at vide hvad de sang og hvilken genre den originale sang har, så kunne vi måske hjælpe dig?


    Hvem er det der bruger intrumenter i sine sange :P :pokey:

  • Nu skriver han jo relativt ny og med supertramp ind over. Så er det da et godt sted at starte. Jeg tror så personligt ikke lige jeg kan hælpe.. men det er da nok ca sådan at den beskrivelse passer på ikke ret mange sange.
    Så stop med at pive ;)

  • Ikke mange sange?


    Han har ikke engang defineret hvad 'supertramp' er - siden der ikke ligefrem er en genre af navnet, kan det være alt fra Dance til Techno. Kan ikke lige se hvorfor vi piver, han spørger vel fordi han gerne vil vide det, men med de informationer han har lagt på bordet, kan han lige så godt opgive på forhånd.

  • Quote

    Originally posted by Brition
    Ikke mange sange?


    Han har ikke engang defineret hvad 'supertramp' er - siden der ikke ligefrem er en genre af navnet, kan det være alt fra Dance til Techno. Kan ikke lige se hvorfor vi piver, han spørger vel fordi han gerne vil vide det, men med de informationer han har lagt på bordet, kan han lige så godt opgive på forhånd.


    Det er nok fordi Supertramp ikke er en genre men et band :$