1

søndag, 22. april 2007, 19:16

Nu kan man jo downloade de flotte cinematics til WoW. Dvs. intro-filmene.

Kan man skaffe dem som blev lavet til War3 også? Tænker på de mellensekvenser med Arthas, Thrall, Mediev og Grom Hellscream - dem i spillets kampagne.

Evt. som download eller noget?

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

søndag, 22. april 2007, 19:29

Med collectors edition er der en DVD med hvor der er alle cinematics i god kvalitet.. Ved ikke om de findes på nettet

maxy

3

søndag, 22. april 2007, 20:06

Citeret

Originally posted by sancheZ
Med collectors edition er der en DVD med hvor der er alle cinematics i god kvalitet.. Ved ikke om de findes på nettet

Savle, må få collectors edition.

Anyway, i warcraft mappen er der en mappe der hedder movies. Der ligger film med .mpq extension. Det er, så vidt jeg ved, bare divx film, så omdøb dem til .avi og se dem i din favorit afspiller.

4

søndag, 22. april 2007, 20:08

Citeret

Originally posted by fhqwhgad

Citeret

Anyway, i warcraft mappen er der en mappe der hedder movies. Der ligger film med .mpq extension. Det er, så vidt jeg ved, bare divx film, så omdøb dem til .avi og se dem i din favorit afspiller.

Javel. Er der nogen der kan enten be- eller afkræfte det? Har det nemlig ikke installeret, så vil lige høre ad, inden jeg begiver mig ud i, at installere spillet.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

5

søndag, 22. april 2007, 20:12

Citeret

Originally posted by Berleburg

Citeret

Citeret

Javel. Er der nogen der kan enten be- eller afkræfte det? Har det nemlig ikke installeret, så vil lige høre ad, inden jeg begiver mig ud i, at installere spillet.

Har lige prøvet at afspille dem, og det gik fint.
Der ligger 9 filer.
HumanEd.mpq
HumanOp.mpq
IntroX.mpq
NightElfEd.mpq
OrcEd.mpq
OutroX.mpq
TutorialIn.mpq
TutorialOp.mpq
UndeadEd.mpq

Tror da næsten det er de film du leder efter.

Forresten, det er da næsten blasfemi, ikke at have warcraft 3 installeret 8o

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "fhqwhgad" (22.04.2007, 20:15)

6

søndag, 22. april 2007, 21:50

Nu er jeg jo mere til RPG end jeg er til RTS :P

Men tak for det, kigger på det.

7

søndag, 22. april 2007, 21:53

Men I må lige sende en pm, hvis I er intra i at spille engang TD eller noget :)

Jeg fik lige Warcraft 3 + frozen throne her i fredags :)

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

8

søndag, 22. april 2007, 22:00

En stor del af de filer ligger også på Youtube :)

9

søndag, 22. april 2007, 22:04

Citeret

Originally posted by Don_Jabbe
Men I må lige sende en pm, hvis I er intra i at spille engang TD eller noget :)

Jeg fik lige Warcraft 3 + frozen throne her i fredags :)

Tjek www.hoskmap.com den spiller jeg med et par kammerater et par gange i ugen. Eller, vi er lige begyndt at spille det map istedet for det vi spillede før.

10

søndag, 22. april 2007, 22:49

Citeret

Originally posted by Sethos
En stor del af de filer ligger også på Youtube :)

Nu vil jeg jo gerne have dem liggende i væsentlig bedre kvalitet end hvad der er på steder som YouTube.

11

søndag, 22. april 2007, 23:20

Jo jo, bare til information men jeg undskylder.

12

mandag, 23. april 2007, 16:17

Citeret

Bekræftet! :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.