- Tweak.dk »
- Film & Musik »
Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Tweakers!
Fandt ud af at jeg meget gerne ville høre jeres mening om Ministry of Sound, som er en slags DJ sammenslutning, der hvert år bringer ALT den nye klub musik frem!
Jeg hører næsten ikke andet, og er pænt hooked på deres måde at mixe sange
Du kan sætte en cd på, og så spiller den 1,5 time hvor alle numre er mixet ind i hinanden...! MHMM LÆKKERT! :hb:
Jeg ligger inde med lidt over 7 cder
Kender i MOS?
Fandt ud af at jeg meget gerne ville høre jeres mening om Ministry of Sound, som er en slags DJ sammenslutning, der hvert år bringer ALT den nye klub musik frem!
Jeg hører næsten ikke andet, og er pænt hooked på deres måde at mixe sange

Du kan sætte en cd på, og så spiller den 1,5 time hvor alle numre er mixet ind i hinanden...! MHMM LÆKKERT! :hb:
Jeg ligger inde med lidt over 7 cder

Kender i MOS?
Ja da.. hører meget deres Hed Kandi serie og Clubbers Guide.
Man kan jo hører al deres nyeste på deres hp!
Mvh Mads
Man kan jo hører al deres nyeste på deres hp!

Mvh Mads

.
.
IT nyheder | Populære Tags | Køb, salg og bytte | Hardware anmeldelser | Hardware artikler
IT og ingeniør job | Konkurrencer på Tweak.dk | News in English | Reviews in English | Tweak.dk
.
IT nyheder | Populære Tags | Køb, salg og bytte | Hardware anmeldelser | Hardware artikler
IT og ingeniør job | Konkurrencer på Tweak.dk | News in English | Reviews in English | Tweak.dk
Tjaa, kender godt til Ministry of Sounds, men har ikke noget fra dem.
Men lytter skam meget til Trance, rigtig meget, men bare ikke cd'erne fra Ministry of Sounds. Så gode til at mixe sange sammen synes jeg egentlig heller ikke de er.
Foretrækker nok mere Above & Beyond, Armin og Schulz på det område.
Men lytter skam meget til Trance, rigtig meget, men bare ikke cd'erne fra Ministry of Sounds. Så gode til at mixe sange sammen synes jeg egentlig heller ikke de er.
Foretrækker nok mere Above & Beyond, Armin og Schulz på det område.
MOS i Århus i Festugen, det var bare fee!! De lagde blødt ud, men sluttede af med trance, og det var bare den fedeste aften!! Stod på et bord hele aftenen og gav gas!
Mvh Mads
Mvh Mads

.
.
.
Mhh.. Jeg har lidt gammelt med dem, så burde måske lige få fat i lidt mere..

"I like smart people who disagree with me, and are able to explain why."
i7-8700K @ 5 GHz | Corsair H115i | 16 GB DDR4-3200 RGB | MSI GTX1080TI SOC | 500 GB Sammy 960 Evo
34" Acer Predator X34A | Phanteks Enthoo Evolv TG | 1200 Watt BeQuiet Dark Power Pro
i7-8700K @ 5 GHz | Corsair H115i | 16 GB DDR4-3200 RGB | MSI GTX1080TI SOC | 500 GB Sammy 960 Evo
34" Acer Predator X34A | Phanteks Enthoo Evolv TG | 1200 Watt BeQuiet Dark Power Pro
Jeg har følgende albums 
Ministry og Sound - Mash Up
Ministry og Sound - Clubbers Guide 2007
Ministry og Sound - House Vol. 12
Ministry of Sound - Mashed III
Ministry of Sound - The Annual 2006 AUS
Ministry of Sound - The Annual 2007
VA - Ministry Of Sound - Classics (2006) - Dance
Overvejer at få mig nogen flere
De laver de fedeste cder!

Ministry og Sound - Mash Up
Ministry og Sound - Clubbers Guide 2007
Ministry og Sound - House Vol. 12
Ministry of Sound - Mashed III
Ministry of Sound - The Annual 2006 AUS
Ministry of Sound - The Annual 2007
VA - Ministry Of Sound - Classics (2006) - Dance
Overvejer at få mig nogen flere

De laver de fedeste cder!

Citeret
Originally posted by oestergaard
Og den her
Ministry Of Sound - Chill Out (Classics) 2007
Den har jeg! Super fede numre de har valgt, men altså MOS gør ikke det vilde for at mixe numre sammen. Det kan ikke have taget dem mange minutter pr. sang. Det er lige før, det bare er fadeup/fade ned.
Men de er gode til at vælge tracks ihvertfald

.
.
.
'
Citeret
Originally posted by Lecter
Citeret
Og den her
Den har jeg! Super fede numre de har valgt, men altså MOS gør ikke det vilde for at mixe numre sammen. Det kan ikke have taget dem mange minutter pr. sang. Det er lige før, det bare er fadeup/fade ned.
Men de er gode til at vælge tracks ihvertfald![]()
Ja den er GOOOD!
Nej, Ministry of Sound - The Annual 2007 er mixet komplet sammen... ganske godt endda!

Citeret
Citeret
Og den her
Præcis, mindes også at selve mixing er direkte elendig.
For mig skal det flyde sammen uden man bemærker overgangende medmindre man sidder og lytter efter dem.
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (02.04.2007, 17:35)
Citeret
'
Citeret
Citeret
Og den her
Ja den er GOOOD!
Nej, Ministry of Sound - The Annual 2007 er mixet komplet sammen... ganske godt endda!![]()
Undskyld men var det ikke også dig, der sagde HD var FOR god kvalitet? hehe.

Nu sidder jeg lige og hører det igen, og nej, det overgangene er langt fra seemless! Man kan tit høre at tracket er ved at ende før det nye bliver mixet på. Jo det er komplet mixet sammen, så der ikke er nogle gaps, men som sagt er det langt fra seemless, som Macimuz også er inde på.
.
.
.
Citeret
Cry
Så skulle i høre en lettere ukendt (tror det er trance) cd, som hedder Black Lable..
Der kan du ikke høre at det skifter overhovedet!
Citeret
Undskyld men var det ikke også dig, der sagde HD var FOR god kvalitet? hehe.![]()
Hvad har det med sagen at gøreheh.. jo og det står jeg fast ved
![]()
Hvilken kunstner er der tale om?
Sikker på cd'en ikke stammer fra pladeselskabet Black Label, og derfor hedder noget helt andet?
Kan i hvertfald ikke helt finde noget inde på discogs, hvor den burde være, hvis der er tale om trance.
Anyways, kunsten ligger i at mixe 10 sange sammen eller sange af nogenlunde ens stilart. Dette er tværtimod meget nemt. Kunsten ligger i forskellige stilarter

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (04.04.2007, 17:48)
Sjovt der bliver lavet en tråd om dem, for her på det sidste har jeg lyttet ekstremt meget til deres musik, syntes det er vold fed, har dog kun et album, Clubber's Guide to (2002) . Alt for lækkert musik, også til fest.
"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."
Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!
Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!
Nyeste Videoer og Trailers
Partner sider
Indsend nyhed
Nyhedsbrev
Tilføj din mail adresse til vores nyhedsbrev der sendes ud med info om konkurrencer og artikler.
MEST LÆSTE
MEST KOMMENTEREDE