Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 30. marts 2007, 17:44

Da jeg snart runder et halvskarpt hjørne og i den anledning har valgt at indbyde de få rå til at fejre dagen sammen med mig, skal der naturligvis en masse musik til. Jeg har selv en del cd'er m.v. men jeg mangler sikkert et eller andet, og det er her I kommer ind i billedet.

Hvad er for jer det ultimative festmusik? Dem der skal høre på det er mellem 21 og 64 år, og de har vist alle en meget almindelig smag når det kommer til musik.

Jeg er godt klar over, at der allerede eksisterer et par tråde med samme emne, men I har sikkert nogle nye ideer ;)

2

fredag, 30. marts 2007, 17:47

Danske must-have kunstnere:
Kim larsen
Lars Lilholt
TV2

IMO ihvertfald :crazyeyes:

EDIT: Går forresten udfra at "de få rå" er lig med alle os aktive tweakere :cheers:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JuiCe" (30.03.2007, 17:47)

3

fredag, 30. marts 2007, 18:06

Formoder det ikke skal være Trance, dance, hardstyle, techno etc. :P ?

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

4

fredag, 30. marts 2007, 18:09

Alt "det" fra 80erne, det slår igennem.. men måske ikke hele aftenen hvis folk er for unge ;)

Mvh Mads :T

5

fredag, 30. marts 2007, 18:13

Hehe. Er det druk eller bare sådan noget hygge / danse-noget?
Det jeg helst ville høre til en fest lige for tiden ville være noget som The Fratellis, Kaiser Chiefs eller Kasabian. men det er nok ikke det som lige er det hvis det er meningen man skal sidde og snakke lige så stille. Men hey, jeg ville blive glad :))
Især The Fratellis - Chelsea Dagger emmer simpelthen af druksang. Helt kanon.

6

fredag, 30. marts 2007, 18:21

Citeret

Originally posted by JuiCe
EDIT: Går forresten udfra at "de få rå" er lig med alle os aktive tweakere :cheers:

Kun dem der har fået en indbydelse :crazyeyes:

Slacker: Det er til spisning med 3 retters menu, og så går der nok væsentlig mere druk i den bagefter. Om folk vil danse er helt op til dem, bare jeg kan blive fri - det skal naturligvis også være muligt at snakke sammen.

Celfa: Lidt dance kan nok godt gå, men det skal ikke være noget det er umuligt for den lidt ældre generation at holde ud. Kandis er de dog heller ikke rigtig til :))

80'er musik er ik helt skidt, hverken fra dengang, eller de nyere versioner der er kommet efterfølgende. Nu er jeg jo selv et produkt af 80'erne :D

7

fredag, 30. marts 2007, 19:31

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Originally posted by JuiCe

Kun dem der har fået en indbydelse :crazyeyes:

Slacker: Det er til spisning med 3 retters menu, og så går der nok væsentlig mere druk i den bagefter. Om folk vil danse er helt op til dem, bare jeg kan blive fri - det skal naturligvis også være muligt at snakke sammen.

Celfa: Lidt dance kan nok godt gå, men det skal ikke være noget det er umuligt for den lidt ældre generation at holde ud. Kandis er de dog heller ikke rigtig til :))

80'er musik er ik helt skidt, hverken fra dengang, eller de nyere versioner der er kommet efterfølgende. Nu er jeg jo selv et produkt af 80'erne :D

Jowjow. Jamen jeg ved det ikke. Det kommer jo an på folks smag. At kende sine gæster - og måske mest sig selv. Jeg ville nok sætte den slags på, men det er mest fordi det er noget af det jeg hører, og det som der så er mere gang i af det. Ergo, ikke så brugbart til maden ihvertfald :))

8

lørdag, 31. marts 2007, 12:33

Altså, bare vi kan slippe for dansktop og tyske schlagerhits, så går det nok ;)

9

lørdag, 31. marts 2007, 12:34

Citeret

Originally posted by Macimuz

Havde ellers lige regnet med, at der skulle lidt dansktop til for at få dig til at synge med :crazyeyes:
Men du skal nok slippe for begge dele ;)

10

lørdag, 31. marts 2007, 12:46

Citeret

Citeret

Havde ellers lige regnet med, at der skulle lidt dansktop til for at få dig til at synge med :crazyeyes:
Men du skal nok slippe for begge dele ;)

Måske en halv kasse bajere ville hjælpe :razz:

11

lørdag, 31. marts 2007, 13:09

Fede Finn og Funnyboys er da en begyndelse.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

12

lørdag, 31. marts 2007, 13:28

The Trammps - Disco Inferno !!

Er altid en sikker vinder!

Video og sang : http://www.youtube.com/watch?v=jxWhaGcCHSc

13

lørdag, 31. marts 2007, 15:10

Citeret

Originally posted by Berleburg
Fede Finn og Funnyboys er da en begyndelse.

Det er sandheden og hele sandheden...de så feeeee!!!! :clap: :dance: :drink: :dance: :hb: :drink: :clap: :dance: :hb:

14

lørdag, 31. marts 2007, 15:56

Slipknot...

15

lørdag, 31. marts 2007, 15:59

ja jeg kan andbefale disse

dj zany
dj luna
qlimax

16

lørdag, 31. marts 2007, 16:48

Citeret

Originally posted by Lemon
Slipknot...

Citeret

Originally posted by gonlaa
ja jeg kan andbefale disse

dj zany
dj luna
qlimax

Ja, og det passer jo glimrende til den nævnte alderes gruppe :crazyeyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (31.03.2007, 16:49)

17

lørdag, 31. marts 2007, 17:04

Citeret

Jeg undrer mig også lidt. Hvis folk ikke mener de har noget at bidrage med, bedes de venligst lade være med at skrive i tråden, det er ikke for sjov skyld jeg har skrevet lidt om hvem der kommer ;)

Og ½ kasse øl kan du skam nemt få :))

18

lørdag, 31. marts 2007, 18:00

TV 2
Shu bi dua
Dodo and the dodos
Thomas Helmig
John Mayer
Phil Collins
...

Jeg ved ikke om man kan kalde det "den ultimative festmusik", men det er da nogle kunstnere der passer godt til arrangementet og gæsterne, foruden dem der er nævnt i tråden allerede. :)

19

lørdag, 31. marts 2007, 18:04

hvis vi snakker ældre musik, så ville jeg diske op med følgende:
kim larsen, Lars Lilholt og TV2. (som allerede er nævnt.) derudover:

Bamses venner
Tøsedrengene
Nephew
Beatles
Bruce Springsteen
Bryan Adams
Diskofil
Juncker
På Slaget 12
Rednex - Cotton Eye Joe
REM
Robbie Williams
Sort Sol
Tom Jones
Inside the whale.

nyere musik må du selv finde på, da der er så mange forskellige genrer at vælge imellem. Og da jeg ikke kender publikum, er det lettere du selv finder noget.

håber det kan bruges, og høres...
også uden at Maczimus brokker sig for meget :))

nok om dig, la' os tale om mig

20

lørdag, 31. marts 2007, 18:06

Citeret

Citeret

Jeg undrer mig også lidt. Hvis folk ikke mener de har noget at bidrage med, bedes de venligst lade være med at skrive i tråden, det er ikke for sjov skyld jeg har skrevet lidt om hvem der kommer ;)

Og ½ kasse øl kan du skam nemt få :))

Godt, så behøver jeg ikke at medbringe drikkelse :razz:

Fik da også lige et par ideer efter at have set Mikkels forslag.

Danser med Drenge
På slaget 12

Ellers gerne en masse med Tv2 og Kim Larsen.

Bare vi kan undgå at høre den version af De Første Kærester på Månen, som ham den lille gut i Scenen er Din sang. Huha, den faldt lige til gulvet :boxed:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (31.03.2007, 18:07)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.