Prison break... Hvor langt går den ?

  • Hey.


    Har opgivet lidt at følge med i prison break efterhånden desværre...


    Så min plan var at købe dem når de udkom, MEN...


    Er der nogle der har nogen anelser om hvor langt ud den går - tænker på om der evt er et slutafsnit på vej så hele serien slutter ???


    Her er listen indtil videre med de afsnit der er sendt i usa, men hvis nogen kender noget til det hvornår det evt. stopper helt ville det være max nice jo !!!


    Er et lang skud men prøver alligevel.


    På forhånd tak !

    Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    4GB Corsair XMS2 DDR-6400
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Creative Soundblaster X-Fi
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen
    --------------------------------------------------------

  • Det er jo lidt sådan en serie som lost. Får stor succes og derfor fortsætter den. Og det bliver den så ved med, indtil populariteten daler eller skuespillerne skrider.

  • Sæson 2 bliver den sidste, tror jeg ihf. T-Bag slår alle hovedpersonerne ihjel, stikker af med alle pengene og bosætter sig i Ribe.


    LOST bliver bare ved og ved.. man kan godt mærke at den er ved at blive lidt tør, imo ihf. Eller synes bare at LOST er så langsom i handlingerne :/

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Sæson 2 bliver den sidste, tror jeg ihf. T-Bag slår alle hovedpersonerne ihjel, stikker af med alle pengene og bosætter sig i Ribe.


    LOST bliver bare ved og ved.. man kan godt mærke at den er ved at blive lidt tør, imo ihf. Eller synes bare at LOST er så langsom i handlingerne :/


    Den kan jeg godt gå med på.. De kan sku ikke brygge mere suppe op den serie ( Prison Break )..


    Men lost, den bliver sku ved endnu.. syntes stadig det er en utrolig spændende serie, som jeg glæder mig til hver uge :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Jeg har set til og med afsnit 20 i sæson to, og hvis sæsonen er på samme antal afsnit som sæson 1, så ender det ikke her. det tror jeg ikke. Der er så mange ting de mangler.


    T-bag
    Sucre's kæreste
    Pengene
    Sara Tancredi


    og så vildt mange flere ting.


    Vil ikke sige noget mere, gider ikk afsløre noget. Men at sæsonen slutter om to afsnit virker næsten for kort.


  • Ja, tror også de kører en sæson mere... men så heller ikke flere.. imho

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Sæson 1 var mega fed. Men syntes ikke sæson 2 har levet op til 1'eren, jeg har spændt fulgt med, men da sæson 1 kørte kunne jeg slet ikke vente på næste afsnit, det går lidt nemmere nu. Jeg håber de får rundet serien og slutter med sæson 2, inden den bliver for langtrukken og kedelig :9xo

  • Ifølge tv.com er der 2 afsnit tilbage af 2. sæson. Det vil sige, at den som ventet kommer til at vare 22 afsnit. Som sagt før, vil jeg også mene, at med den nuværende situation virker det lidt urealistisk, at de får det hele rundet af i denne sæson. Med så mange løse tråder, kan jeg ikke se hvordan de kan få lukket alle løse ender, uden det virker meget forhastet. På den anden side, ved jeg ikke om der er nok matriale til en hel 3. sæson - men ved hvem, de har overrasket mig før. Jeg troede ikke der var meget mere at komme efter, efter deres flugt fra fængslet, men de fordomme blev i hvert fald gjort til skamme.


    Nå:


    http://www.tv.com/prison-break…ml?tag=story_list;title;0


    Fox has picked up the action drama Prison Break for a third season.


  • Jeg synes ikke der er nogle løse ender. Hvor ser I dem ? Jeg vil nærmere sig, efter at der kun er to afsnit tilbage af sæson to nu, at det ville virke for overflødigt at lave en ny sæson, men ved selvfølgelig ikke hvad de finder på i de to sidste episoder.
    Sæson 2 har for mig været endnu mere spændende end sæson 1, har virkeligt svært ved at vente til næste afsnit, hver gang!

  • Over det hele - stort set. Men vil ikke lige opremse dem her i tilfælde af, at folk ikke har set de nyeste afsnit. Men der er da masser af karakterer og situationer, som i mine øjne ikke er afklaret og heller ikke bør blive det på blot 2 afsnit.

  • Quote

    Originally posted by Brition
    Over det hele - stort set. Men vil ikke lige opremse dem her i tilfælde af, at folk ikke har set de nyeste afsnit. Men der er da masser af karakterer og situationer, som i mine øjne ikke er afklaret og heller ikke bør blive det på blot 2 afsnit.


    Enig.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2