41

mandag, 9. april 2007, 19:28

Citeret

Originally posted by Tha Priest

Citeret

Originally posted by Hitmanden

Citeret

Originally posted by Zlinky
lol... forsangeren ligner en kælling :D

Ubers Ende der Welt lyder faktisk fed nok... Ikke noget jeg kunne finde på at købe, men det er da ikek et nummer jeg vil brokke mig over ender i radioen eller noget.. :)

Er forsangeren ikke en kælling? :boxed:

Nope han er, eller den er med mandligt kønsorgan.

Jeg er overbevist om at han er en hun indtil jeg ser et lem med mine egne øjen....hvilket jeg håber aldrig sker! :pokey:

42

mandag, 9. april 2007, 19:34

Citeret

Jeg er overbevist om at han er en hun indtil jeg ser et lem med mine egne øjen....hvilket jeg håber aldrig sker! :pokey:

Jeg synes det er meget sjovt at du kan være sådan i tvivl, når du samtidig har Michael Jackson i din signatur :D

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
ECS L4S8A2 Bundkort
1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
500 W Akasa PSU

43

tirsdag, 10. april 2007, 16:09

Citeret

Originally posted by [FDB] FifaFrazer

Citeret

Jeg synes det er meget sjovt at du kan være sådan i tvivl, når du samtidig har Michael Jackson i din signatur :D

Ja det er skægt :pokey:

44

tirsdag, 10. april 2007, 16:34

Citeret

Citeret

Citeret

Ja det er skægt :pokey:

Heh, ja egentlig.

45

tirsdag, 10. april 2007, 17:19

Det er noget møg.

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

46

tirsdag, 10. april 2007, 17:21

Citeret

Citeret

Tja, egentlig er det jo to modsætninger ... De fleste kan let være i tvivl om hvad forsangeren for "Tokio Hotel" er, men det er de færeste som er i tvivl om hvad Michael Jackson er ... :$

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (10.04.2007, 17:23)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.