Kender i det når man hører en sang og bare tænker...

  • .. Den var godt nok elendig!


    Sådan har jeg det lige nu. Hørte lige den sang som hedder "kærlighed til folket" fra "bliglad", og jeg synes virkelig den er så ringe. Det er helt utroligt at så mange af mine bekendte godt kan lide den sang. for pokker hvor jeg dog afskyr den :)


    Har i stået i lignende situationer?
    Eller er der bare en sang som i virkelig afskyer?
    Film & musik forummet blir som regel kun brugt til at snakke om gode sange, poste en request eller spørge om hvilken sang det nu er man lige har hørt. Så nu laver jeg en tråd som er direkte modsat det sædvanlige :). Den her tråd er kun tilegnet til at folk kan ytre sine meninger om (i deres smag) dårlig musik.


    Top 5 Hadesange fra mig:
    1. "BliGlad - Kærlighed til folket"
    Magen til dårlig musik som kører i samme monotone og kedelige toner skal man lede længe efter.


    2. "Niarn"
    Der er ikke én sang jeg hader fra ham. Jeg hader dem alle. Jeg synes bare han er en elendig sanger, og så udstråler han nærmest dumhed. Jeg har ikk ét godt ord at sige om ham.


    3. "Nelly furtado - Maneater"
    Dårlig dårlig dårlig :). Derudover ligner hun en af mine ex-veninder i musikvideoen, men hun er bare så grim, at hver gang jeg ser den musikvideo kan jeg ikke undgå at tænke det samme om nelly.
    Bonus fact: Min mormor hedder Nelly.


    4. "The streets - When you wasn't famous"
    Jeg kan ikke fordrage det "beat" sangen kører på. Jeg skynder mig altid at skifte kanal når den kommer i radioen. Det var virkelig svært dengang den blev spillet hele tiden.


    5. Sidst, men ikke mindst "Joey moe".
    Jeg fatter ham simpelthen ikke. Han er tudegrim, og hans musik er elendig. Jeg forstår ikke at folk gider høre på det, og langt fra danse til det i byen. Jeg var i byen engang hvor nik og jay skulle optræde (De er sku i orden), og så kom joey moe på først. Hvor var han bare ringe. Og de sange han sang derinde? Forfærdelige. Jeg fatter ikk at han er med i Nexus.


    Glæder mig til at se hva i andre hader ;)


    Jeg har ikke ment at fornærme nogen med den her tråd, så hvis jeg har trådt nogen over tæerne må i lige sige til, så redigere jeg. (Dette gælder ikke for Niarn eller Joey moe, da det var fuldt ud intentionelt at jeg har fornærmet dem ;))

  • Lige pt. kæmper jeg en uretfærdig kamp mod The Garden's tale fra Volbeat. Alle kan simpelthen li' den, hvor jeg derimod synes at den er grunden til hovedpine og søvnløse nætter.


    Havde i et års tid oss et stort problem med Fede Finn og Funny Boyz - Kærligheden brænder.. Men Volbeat har efterhånden erstattet dens plads.


    Og U$O, uhh wannabe though ass.. Alt med ham. Nogle af Niarns sange er oss pænt irriterende :)

  • Jeg kan nu godt lide Uso og Niarn.


    Jeg kan lide stortset alt Uso har lavet, men Niarn halter sku nogle gange.


    Jeg har egentligt ikke nogle hade sange, dog kærligheden brænder er nok noget af det dårligste længe

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Jeg synes alt musik fra Nik og Jay er noget lort. Det samme gælder enkelte sange fra Black Eyed Peas og Johnson.


    Men det værste musik lige pt. er nok fra Lady Sovereign. Hver gang jeg ser eller hører noget fra hende, så får jeg en ufattelig stor trang til at rive alt hendes hår af og stikke gafler i hendes øjne! :ph34r:

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Den fornemmelse får jeg generelt hver gang jeg zapper forbi "The voice" tv kanalen. Føj for noget lortemusik der generelt laves nu om dage. Vil da også lige ytre min afsky til denne latterlige tv-kanal, der bevæger mig ud i en tilstand af grotesk lede, hver gang jeg nærer at kigge på den.


    Dog må jeg indrømme, at kvinderne iklæder sig mindre og mindre tøj i diverse videoer, hvilket man jo ikke kan hade.

  • Quote

    Originally posted by Nice2u
    Jeg synes alt musik fra Nik og Jay er noget lort. Det samme gælder enkelte sange fra Black Eyed Peas og Johnson.


    Men det værste musik lige pt. er nok fra Lady Sovereign. Hver gang jeg ser eller hører noget fra hende, så får jeg en ufattelig stor trang til at rive alt hendes hår af og stikke gafler i hendes øjne! :ph34r:


    Jeg synes nu der er noget specielt og fedt over hende Lady Sovereing (staveplade)

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Stort set alt hvad der kører på boogie og lign. programmer er imo lort!
    Man finder altid meget bedre musik blandt de kunstnere der stadig er lidt undergrund!


    Mit eksempel; Kings Of Leon:
    http://profile.myspace.com/ind…wprofile&friendid=8554512


    Deres musik er bare alt for fed. Håber aldrig de får deres store gennembrud for så ændrer deres stil sig sikkert helt vildt meget.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg fattede aldrig hvordan Rihanna fik en sangkarriere... :ohmy:


    Hun synger nærmest så monotomt at hun er unik (på den dårlige måde) :P


    Så er jeg fandme unik! :clap:

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Top 20 hade sange:
    1 ALLE NUMRE - Panic! At the Disco
    2 All good things - Nelly Furtado
    3 Gallery - Mario Vasquez
    4 Too litle to late - JOJO
    5 I wanna love you - Akon ft. Snoop
    6 Irreplaceable - Beyonce
    7 What goes around - Justin Timberlake
    8 The Sweet escape - Gwen Stefani
    9 Fluen på væggen - Ufo & Yepha
    10 Walk away - Paula Deanda
    11 Give it to me - Timbaland
    12 She's like the wind - Lumidee / Tony Sunshine
    13 Glamerious - Fergie
    14 Wait a minute - Pussycat Dolls
    15 Ice box - Omarion
    16 Calling You - Outlandish
    17 Last night - P. Diddy
    18 If I want to - Joey Moe
    19 My love - Justin Timberlake
    20 Ridin' - Chamillionaire

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Der er alt for mange sange som bare ikke siger mig noget, men kan da lige tager dem som bringer mit pis mest i kog.


    Ridin' - Chamillionaire Den er kun fed i white and nerdy versionen


    Smack that - Akon


    Dragostea din tei - O zone har knækket op til flere cd'er hvor den var på, bare for at finde af er der altid var nogen der havde den med til fest - det var en lang sommer ;)


    Bad boy for life - P.diddy nej nej


    Alle numre med - Fergie Hun er okay hvis man trykker på mute :D


    Mvh Stubkier

  • Af sangere/bands jeg ikke kan klare at høre på:



    Johnson - Hele bunken!
    Nik & Jay - Alt sammen - Fy for helvede! :rolleyes:
    Nelly Furtado - Alt
    Black Eyed Peas - Alt


    Og så generelt alt der hedder rock, heavy, metal, techno, trance og resten i de kategorier der :)

  • Der er meget poppet mainstream musik jeg ikke bryder mig om. For det første hader jeg dansk rap. Dansk er bare ikke sproget at rappe på, det er engelsk, mere specifikt; amerikansk. At deres sange så ofte handler om deres nederen liv, deres bitches og guldkæder gør det jo bare endnu værre. Jeg ved godt at der er nogen der er gode og har talent, men generelt synes jeg det er noget forbandet lort. Derudover væmmes jeg ved lyden af Nik & Jay's elendige poppede sange. Jeg har faktisk svært ved at forstå, hvad der får folk til at lytte til så, efter min mening, talentløst bras - men det er selvfølgelig bare min mening.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com


  • Hvad delen hører du så på ?

  • Quote

    Originally posted by Stubkier


    Hvad delen hører du så på ?


    Rap, Klassik :))?

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • AlpaBeat er tortur i dens reneste, musikalske form.
    Men hey, jeg kunne remse op fra nu og til jul, bare af det popmusik der kører i radioen pt. Der er Så meget lort. Men det der black eyed peas-stil og sådan er sgu det værste. Efter AlphaBeat altså.


    Edit: Jeg kan heller ikke lige Hiphop. Der er måske tre hiphpkunstnere der kan klares af mig. Bare nogenlunde.


  • Hehe meget af det der er det jeg høre mest...


    Dog hader jeg Nik & Jay puha...

  • hip hop, dansktop og andet sukkermusik er ikke til at holde ud at høre på..
    Jeg kan ikke rigtig nogle navne på det musik, som jeg synes er elendigt. Jeg vælger at fokusere på det positive ;)


    Jeg kan måske forstå at nogle folk synes at hip hop og dansktop er god musik, men er der noget jeg ikke begriber, så er det hvorfor nogle synes R'n'B er godt. Det er nok det musik, der kan gøre én ekstremt aggressiv. Hvor dårlig kan musik lige være..! Kan ikke huske hvem der laver lortet, men jeg synes at navne som Beyonce og Rihanna siger mig noget negativt..

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU