Jeg skal til Midelfart her i aften til techno fest... og jeg har endelig ikke rigtig nogle cd'er med techno, så ville lige høre om nogle af jer kan forslå nogle gode cd'er jeg kan smutte ned og købe?
Hvad er det for noget af det du hører inde på di.fm? Det er ikke for at begive mig ud i en genre-diskussion af de længere, men der er bare mange der siger de leder efter techno, hvor de så bagefter bliver klar over, at det måske ikke lige var det de ledte efter. (Så sent igår blev jeg bedt om anbefalinger på techno ala. Cascada - WHAT! )
Men igen, det er kun for at være sikker på du får noget musik du rent faktisk kan bruge.
Originally posted by Brition
Hvad er det for noget af det du hører inde på di.fm? Det er ikke for at begive mig ud i en genre-diskussion af de længere, men der er bare mange der siger de leder efter techno, hvor de så bagefter bliver klar over, at det måske ikke lige var det de ledte efter. (Så sent igår blev jeg bedt om anbefalinger på techno ala. Cascada - WHAT! )
Men igen, det er kun for at være sikker på du får noget musik du rent faktisk kan bruge.
høre Texchno, hardHous, Dance, Trance, og sådan nogle kanaler der inde...
var til Xstdic igår i Middelfart... det var sq nice
Står nu bla. på Amazon, at det først bliver udgivet 10 april.
Play.com siger 23 april.
Så jeg ved ikke, hvor du har købt det henne?
Hovsa, jeg er da egentligt også ganske interesseret i hvor du har købt den?
Jeg sakser lige lidt fra Tiesto.com
Citeret
15-03-2007
Tiësto announces 3 Element of Life shows in the Gelredome!
On Friday March 16th Tiësto performed a special 4 hours DJ-set in the new Baggage Hall on Amsterdam Airport Schiphol. This unique event was initiated to announce the kick-off of his upcoming World Tour 'Elements of Life', based on his new artist album which will be released early April this year.
Originally posted by Sensation
Jeg syntes Tiestos er herre kedeligt.. Men fint andre kan li det
VA - Trancemaster 5005 3cder. 2007
Dette nye album er for nice!! og hårdt
Mvh Mads
Er nu heller ikke en af de mange Tiesto-fanatiker, men han har da alligevel et par gode numre i ny og næ. Er langt større fan af Armin, Gabriel & Dresden og Markus Schulz samt flere.