Kender I den?

  • "Kærligheden brænder, klap i dine hænder. Bid mig lidt i øret, træk mig hurtigt genem pløret. Kom i mine arme, jeg vil gerne bære. Når vi står og danser, kan jeg ikke lade dig være. Vrid så lidt i kroppen, du er bare toppen. Tænk at jeg skulle finde en som dig, du skønne kvinde. Giv mig bare et kys, et enkelt lille møs, jeg lover du får 10 igen, du er en dejlig tøs"


    La la la la la la la la la :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:


    Den er så feeee

  • Den er.. eh.. i en klasse for sig selv

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Originally posted by DC-Freak
    "Kærligheden brænder, klap i dine hænder. Bid mig lidt i øret, træk mig hurtigt genem pløret. Kom i mine arme, jeg vil gerne bære. Når vi står og danser, kan jeg ikke lade dig være. Vrid så lidt i kroppen, du er bare toppen. Tænk at jeg skulle finde en som dig, du skønne kvinde. Giv mig bare et kys, et enkelt lille møs, jeg lover du får 10 igen, du er en dejlig tøs"


    La la la la la la la la la :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:


    Den er så feeee


    ja den kendte jeg godtnok ikke. men den er godtnok ret fed ellers :hb: :hb: :hb: :hb:

  • Quote

    Originally posted by gonlaa


    ja den kendte jeg godtnok ikke. men den er godtnok ret fed ellers :hb: :hb: :hb: :hb:


    Tja...jo da hvis man enten har: a) haft en spontan hjerneblødning b) lider af fremskreden gonorre c) anden form for psykiske deformaliteter d) kommer fra landet af