CS Movie

  • Intro-musik


    Immediate Music - trailermusik osv. Jeg kan da anbefale Lacrimosa Final og Final Omen.


    James Newton Howard - OST Hypnose er meget god.


    "Hoved"-musikken


    Jaah, mange falder vel for Nightwish, hvilket oss er godt, men er bare blevet brugt så meget.


    Kan anbefale Nine Inch Nails - Just Like You Imagined (mixede den dog noget om, da den var lidt for langtrukken til mig, der skal jo skrald på :D)


    Jeg har oss selv brugt noget af Brooklyn Bounce - Crazy [Megara vs. Dj Lee Remix], og det blev et hit ;)


    Effekter


    Jeg har brugt Sony Vegas, og det er jeg godt tilfreds med. Men du kan jo lave en masse effekter - farver, smoothness, centrering, blur osv. - hvad du nu finder godt ;)

  • Musikken fra The Matrix kan også være ret fed til sådanne film synes jeg:)


    Og angående editor/effekter ville Windows Movie Maker 2 nok være det bedste at starte ud med da det er gratis og kommer med Xp (efter SP2 skulle man gerne ha 2'eren).

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Til cs film er der kun en genre der dur! Heavy rock.. om du så selv kan lide det eller ej. Det er det der skal til! Slipknot, Rammstein, Disturbed et eller andet.. det pumper! :hb:

  • Quote

    Originally posted by Lemon


    Snup en kiks og kom videre. Der er ingen der gider hører dit lorte musik..!


    KIKS TAKEN - jeg hører forresten ikke Andy Hunter selv

  • Quote

    Originally posted by sancheZ


    KIKS TAKEN - jeg hører forresten ikke Andy Hunter selv


    DET SKAL DU JO SIGE! LOL :cheers: Lad os få en bajer lolzz.. get over the hævet mandlessszz


    Ej men.. Disturbed er genialt til en cs frag movie


    EDIT: Marilyn Manson - This Is The New Shit Er også bankefed til det ;)

  • Drowning Pool feat. Rob Zombie - The Man Without Fear


    Synes den er rigtig fed og passer sig rigtig godt til cs film. Den er nu blevet brugt i et par stykker, men det er ikke en man sådan lige bliver træt af.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Nogle Freedom Call numre er også ganske udmærkede hvad det angår :)


    Prøv evt. at kig på Flying High Warriors (mener den er brugt tidligere i nogle CS film). Generelt er power metal ganske udmærkede til CS film eller lignende.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP