Et godt begynder keyboard?

  • Går udfra den er placeret rigtigt eftersom tråden omhandler et musikinstrument, men ellers så flyt den som i lyster.


    Men altså, en af mine bekendte vil gerne lære at spille på keyboard. I den anledning skal hun jo bruge et til at starte på. Det må helst ikke koste for meget da det slet ikke er til andet end hobby-brug og samtidigt ved hun ikke, hvorvidt interesseren forbliver vedvarende.


    Har set dette Yamaha til 500 kroner på DBA som virker okay, men er der nogle som kender til fordele eller ulemper ved det? Eller eventuelt folk som har kendskab til alternativer. Helst brugt for jeg formoder jo at man der får mest for pengene.


    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=48249028

  • ved ikke lige om det er så godt igen... men det bedste råd jeg har til dig er: tag til nogen forhandlere (ved ikke lige hvor du bor henne, men der er en hel del i københavn) og kig på nogen keyboards og snak med forhandlerne. herefter kan du prøve at finde de selv samme keyboards på nettet lidt billigere. håber du kan finde noget fornuftigt. held og lykke!