Black Sheep

  • Jeg skal med 100000000% sikkerhed ind og se den her film!


    Se traileren og lov mig i gør det samme.


    Får amok aka Black Sheep

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Så den der trailer for en måned siden eller noget.. YES SIR! Black sheep skal være en del af min film samling! Den ser så skide sjov ud:D. Det er så typisk new zealand at lave sådan noget. Det var jo også der peter jacksons gamle men også meget langt ude film kommer fra. Jeg skal se den, no doubt. Fedeste idé til en film ever!

  • Undskyld jeg er negativ, men hold kæft jeg tror det bliver en total latterlig film..


    Bliver sikkert ligesom en film ved navn The Breed.. næsten samme koncept, og for fanden det var en kæmpe gang lort.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis
    Undskyld jeg er negativ, men hold kæft jeg tror det bliver en total latterlig film..


    Bliver sikkert ligesom en film ved navn The Breed.. næsten samme koncept, og for fanden det var en kæmpe gang lort.


    Det er jo mening det skal være en kæmpe omgang lort :D. Så kan de oscar nominerede kedelige dramer godt gå hjem og lægge sig :D. For det her! det er humor! Det er meningen det skal være så langt ude at man ikke på nogen måde kan tage det seriøst og derved grine af det!

  • OH MY FUCKING GOD!! Den ser jo mega kodylt syg og fucked up i hovedet ud :T den skal helt klart ses når den er så way out :evil:


    Lagde lige mærke til "Creature effects by Weta Workshop" Det er dem der har været med til at lave monstre og andet småkravl til Lord of the rings :razz:


    Hva, ham der der kun stod i skjorte og så kom der vidst et sødt får ind... hvad havde de lavet, siden der også kom muterede får ? 8o


    Dem der fandt på at lave sådan en film er godt nok syge i hovederne :baby:


    Men skal helt klart ses :clap:

  • Quote

    Originally posted by Svan
    haha omg ligner noget fra en Scary Movie film... Thumbs up for skuespillerne, hvordan har de dog kunne tage det seriøst...


    Robotter!! Stensikkert!! :crazyeyes: