En Boney M-sang.. Tror jeg..

  • Sad i bilen klokken 4 om natten og hørte en god sang på vej til arbejde..
    Synes simpelthen at den var så god at jeg bare måtte ha den.. Desværre sagde radio-værten kun at det var en Boney M-sang, og ikke andet..


    Der var en snert af stump over den, men nu ikke misforstå noget.. Den lød ikke sådan.. Men der var noget roligt trommespil i den, og sangen i sig selv var også ganske rolig. Faktisk en del mere melodi end sang.


    -Nu er mit problem så, at jeg hverken kan huske hvad den hedder, eller hvordan den lyder, eller hvad de synger, da det trods alt var en smule tidligt..


    Nogen der har en ide??


    Kan udelukke disse:
    A Moment Of Love
    Baby Do You Wanna Bump
    Belfast
    Brown Girl In The Ring
    Daddy Cool
    El Lute
    Felicidad
    Gotta Go Home
    Happy Song
    Hooray! Hooray! It' s A Holi-Holiday
    Kalimba De Luna
    Ma Baker
    Mary's Boy Child / Oh My Lord
    No Woman No Cry (Album Version)
    Painter Man
    Rasputin
    Rivers Of Babylon
    Sunny
    Sunny (Mousse T. Radio Mix)



    Og sangen :
    Still I'm sad, kunne jeg desværre ikke høre nok af, til at genkende den.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by sancheZ
    Det er ikke bare Still I'm Sad? Det er der nemlig en sang der hedder med Boney-M :)


    Nu købte jeg den.. Og det var det ikke.. Groft der ikke er 14 dages returret på Mp3 :D

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK
    Jamen, hvis jeg har forstået dig rigtig, så hedder den faktisk "Still I´m Sad".


    Jeg har den på "Boney M Gold".


    Det var nu ikke den..
    Købte den hos noget TDC-haløj hvor man kunne downloade den for 8kr, og måtte desværre erkende at den lød anderledes.
    Så jeg søger videre, og ingen af de andre hos TDC lyder som den skal, så nu er jeg begyndt at blive i tvivl om hvor vidt det virkelig er Boney M, eller om jeg har hørt forkert.
    Dog er "Still I'm Sad" ganske god

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb