Black el. Whitesensation eller Qlimax?

  • Hey...


    Hvad skal man tag til?


    Jeg har dvd'en fra Qlimax 2004, og er vild med det, men har hørt at sensation også skulle være fedt...


    Nogle der har noget at siger her til? :)

  • Quote

    Originally posted by DmK
    Qlimax helt klart hvis du er til HardStyle ellers sensation black da der lidt mere soft men stadig hard trance :)


    White er sådan noget blødt tiss!!
    Black er cool nok, men Qlimax er det FEDESTE!! Der spiller de også det FEDESTE musik!! Dog er der ret længe til næste Qlimax ;) Var der nede her d. 25nov..


    Mvh Mads :T

  • Flyttet til Film & Musik.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by DmK
    Qlimax helt klart hvis du er til HardStyle ellers sensation black da der lidt mere soft men stadig hard trance :)


    oki, regnet jeg også med...


    Kan godt li HardStyle, men er ikke helt sikker på mine venner kan, men de skal de nok få lært :D


    Men
    Qlimax = Hard!!
    Black = Hard, men stadig mere soft end qlimax
    White = mere soft end Black, men med gode damer hehe


    True?


  • rigtigt bortset fra der er lækre damer til alle events :)

  • Jeg skal til Sensation White i år, og der bliver der jo spillet normal trance, vi snakker Tiesto, Ferry Corsten, Armin van Buuren, David Guetta og sådan nogle navne. Jeg ved ikke hvad lineup er til den i Amsterdam endnu, men jeg håber da på Tiesto :D

  • Jeg har ikke været til noget af det, men har set videoer fra de forskellige events.


    Og hvis jeg sku afsted blev det enten Decibel Outdoor, men nok især DefQon1 der ligger ud til vandet, og så er det bare kæmpe stort.


    Billede hvor man kan se defqon1 fra oven (1600x2400pixel)


    *edit*


    Her kan man vist finde priser osv til alle events fra Q-dance http://www.q-dance.nl/

  • Quote

    Originally posted by D-Zs
    Jeg skal til Sensation White i år, og der bliver der jo spillet normal trance, vi snakker Tiesto, Ferry Corsten, Armin van Buuren, David Guetta og sådan nogle navne. Jeg ved ikke hvad lineup er til den i Amsterdam endnu, men jeg håber da på Tiesto :D


    Eller den lineup som de har i Tyskland (mener jeg det var).


    Markus, Armin og David.


    De første 2 ville være fænominale at opleve. David Guetta er også fair, men ikke helt min stil. Ganske simpelt for meget House over hans musik, altså det er club-orienteret. Forstået på den måde, at beatet (120-130 bpm) er langsommere end ved alm. Trance.


    Af 2 andre events, så kunne Dance Valley og Trance Energy være noget?

  • Det afhænger jo hvad man er til. Personligt ville jeg foretrække Qlimax af de tre. De andre er sådan lidt mere lidt stille og roligt sofamusik fremfor noget man fjoller rundt til i min øjne.


  • Nice.. nogle ide om hvad det koster? både qlimax osv?