Joey

  • Ja, hvad synes I Joey's serie skal have af i 1-10 skala ?


    Er lidt nysgerrig, da nogle af makkerne synes det er cool nok, hvilket er stik modsat min mening ;-)


    3 stjerner herfra - fordi man ved altid hvad der vil blive sagt, + det er ikke sjovt når det bliver sagt, Gina afskyr jeg mm.


    Faktisk den eneste jeg finder sjov, en gang imellem er Alex.

  • jag giver den 8, og det er mest pga. at jeg ikke troede figuren Joey ville kunne bære en serie selv, men jeg synes han klarer det meget godt, og det er altid en god griner!

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    1 stjerne herfra. Den slags fanger mig simpelthen bare ikke. For mig er det fuldstændig ligegyldigt tidsplids-tv :)




    som revet ud af min mund :D

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Den er vel okay, hvis ikke man kan finde andet spændende i tv'et.


    Joey var såmænd fin nok i serien venner, men nu er det vel bare for meget. Ligesom at spise et stykke kage ekstra, hvor det bliver vammelt og man ærger sig over at have taget det.


    Middelmådigt, så gav den 5.

  • Jeg giver den 6..


    Jeg synes den er ude mærket, og sjov nok.


    Men som WebT siger, ikke noget jeg tænder tvet for.


    Det gør jeg dog for Venner, elsker de to afsnit der kommer på Tv2 i hverdagene :))

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Har givet den er '5'. Den er fin nok. Hvis der ikke er andet i fjernsynet er den god nok at have, præcis ligesom Friends. Men det er ikke en serie som man ligefrem tænder fjernsynet for.

  • Den er vel ikke andet end man gør den til, det er noget soap-agtigt, som man kan grine til hvis man vil det - eller man ka' zappe videre.
    Den er vist ikke ment som noget dybsindigt eller actiondrama eller eventyr.


    Det er bare så'n noget, som ikke kræver andet end at trække lidt på smilebåndet, som alle jo sikkert ved, kræver mindre energi end det gør, at være sur. :D


    Har givet et 5-tal, da den godt ka' få mit smilebånd til at reagere, når jeg tilfældigvis støder på serien - i min evige vandren rundt på div. kanaler, for at finde noget seværdigt. ;)

  • Ja troede heller ikke Joey kunne klare sin helt egen tv-serie, men det ser det da ud til han kan. Bedre end jeg havde regnet med, men jeg ser det kun hvis jeg tilfældigvis zapper forbi mens det er på.

  • Ja, han var sjovere i Venner.


    Men jeg synes det er godt han prøver at udvikle sig, i stedet for at stå på det samme sted :)

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Jeg synes det er en elendig komedieserie. Det er en af dem hvor man tænker "hvordan pokker kom den videre end pilotafsnittet", men det er jo nok udelukkende fordi det er Joey fra Venner. Jeg har selv givet den 3 stjerner og spekulerer over om det er for højt sat.


    Det der undrer mig er at karakteren 10 er det den har fået mest sammen med karakteren 5 (pt 6 stemmer hver). Så der er altså rigtig mange der mener at det er en rigtig god serie og fås ikke bedre!?!


    Normalt vil jeg ikke gøre mig til dommer for hvad folk synes. Det er jo smag og behag, men i det her tilfælde synes jeg nu det grænser meget tæt op af rigtig dårlig smag (undskyld til de folk der føler sig truffet).


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Har givet den 4 da jeg ikke synes den er noget værd at tænde for tv'et for. Men hvis jeg tilfældigt rammer serien i min zapning, kan det da godt ske at jeg ser den, hvis der ikke er andet..
    jeg kan da godt trække på smilebåndet over nogle af de ting der sker, men heller ikke mere..


  • fuldstændig enig :S

  • Jeg tror nu hellere ikke der er planlagt en dybere mening med "Joey" :)

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB