Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Hmm syntes der er mange gode, så det bliver lidt svært at vælge en. Men det må blive Deep Purple - Highway Star
kan ik sige noget skidt om den sang. :hb:
Originally posted by Kolyzer
Hmm syntes der er mange gode, så det bliver lidt svært at vælge en. Men det må blive Deep Purple - Highway Star
Sidder pt og lytter til Bryan Adams - Summer of 69, så det må faktisk være mit bud. Det nummer kan man bare altid lytte til og flippe lidt ud til (eller synge med på, for den sags skyld).
Der er jo flere hunrede fantastiske numre, og når man lige har tænkt på det ene dukker et andet straks op i hukommelsen, men en af mine favoritter er helt klart gode gamle D.A.D - Sleeping my day away.
System : Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu
helt enig! eller child in time, også ganske fin!!
Ja men det der "skrige stykke" på den er jeg ik meget for. Ellers er den også kanon god
helt enig! eller child in time, også ganske fin!!
Ja men det der "skrige stykke" på den er jeg ik meget for. Ellers er den også kanon god
Det bliver lidt voldsomt i længden ja! men som du siger ellers kanon sang
Originally posted by DeH
Synes at System of a Down - Down with the Sickness, er en af de bedste i den genre
Er det ikke Disturbed der har lavet den?
Bedste rock sang er et meget svært spørgsmål...
Metallica - "One" / "Fade to black" / "Am I evil?" osv...
Led Zeppelin - Stairway to heaven
Iron Maiden - Number of the beast
Man bør heller ikke glemme Jimi Hendrix...
P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
ECS L4S8A2 Bundkort
1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
500 W Akasa PSU
Queen - Bohemian rapsody
Golden Earrings - Twilight zone / When the bullet hits the bone
Den sidstenævnte har jeg kunnet høre i op til 3 måneder i rap om og om igen. Er stadig ikke træt af den. Og Bohemian rapsody er bare en klassiker, den kan altid høres.
Ellers lige en ekstra som mange kender til: Nirvana - Smells like teen spirit. Men jeg er ikke så meget for den genre