Skønheden og Udyret DVD?

  • Laserdisken skriver følgende:
    "Det er ikke mere muligt at bestille denne udgave.
    Den er ikke længere i produktion, og vi har ingen mulighed for at bestille flere eksemplarer."


    Så man skal nok være heldig hvis nogen har den på lager, ellers må det være en brugt man skal ha fat i


    Kan se der er en på qxl der sælger en i ubrudt emballage for 3495,- så er det bare at byde :D


    Der er et par hits på dba.dk - men kan ikke lige se om det er dvd eller vhs men prøv

  • Quote

    Originally posted by SplatDK
    ja den er umuliglig at opdrive, for normale penge, men kan da købes her -> qxl


    jeg søger selv filmen, og ret så irriterene jeg mangler den, det skær i mine øjene -> film


    Nice samling der :)


    Godt jeg har den :P Men det er efterhånden oss nogle år siden jeg købte den.

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Nice samling der :)


    Godt jeg har den :P Men det er efterhånden oss nogle år siden jeg købte den.


    sælg den til mig :cheers:


    har samlet i 1½ år og kun meget få af dem jeg har givet over 200 kr for, min gennemsnit pris ligger ca på 100 pr. film

  • Det er lidt træls at disney på den måde sætter begrænsninger på deres udgivelser. Skønheden & Udyret er også en af mine klare Disney-favoritter, men er bange for at vi ikke ser den genudgivet før om et par år. (Der plejer at gå 7-9år mellem deres udgivelser..)


    Men jeg er simpelthen for nærrig til at give flere tusinde kroner for en 2nd hand udgave af den.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m